1💦

1K 66 24
                                    

Yaaaa MultiMedya'ya ölürümmm😍😍😍
Umarım bu kurgumu beğenirsiniz. Lütfen bölümlerin sonunda düşünce ve eleştirilerinizi yazın.💕

"İnanıyorum, bu sefer farklı olacak. Herşeye yeniden başlamak için bir şansım var. Hayatıma bembeyaz sayfa açmak için bir şansım var. Yeni bir ülke, yeni arkadaşlar, yeni bir çevre. Herşey güzel olacak. İnanıyorum..."
Havaalanı girişine geldim. Taksiye parasını verdikten sonra hızlı hareket etmeye başladım. Çünkü bineceğim uçağın yolcu alımı başladığıyla ilgili anons yapılıyordu. Hızlı bir şekilde ilerleyerek peronlara doğru ilerledim. Uçağa gidecek otobüslerin gelmesi için bir kenara oturdum ve gözüme ilişen bir dergiyi aldım. Büyük başlıklar hep ilgimi çekmiştir.
"HERKESİN BAHSETTİĞİ BOMBA İLİŞKİ BİTTİ Mİ?"
Ah. Bu insanların özel hayata müdahale etmekten başka bildikleri birşey yok mu? Gerçekten ünlülere de yazık, onlarda insan. Herhalde ben ünlü olsaydım ve biriyle beraber olsaydım bunu basına sızdırmamaya çalışırdım. Ama ben bunları niye düşünüyorum ki? Bazen gerçekten çok şapşal olduğumu düşünüyorum. En iyisi biraz müzik dinlemek diye düşündüm.
Bakalım karışık liste, benim için ne çalacaksın?
Hailee Steinfeld- Starving...
İşte bu şarkıyı seviyorum. Otobüs saatlerinin yazılı olduğu ekrana baktım. Daha yarım saat vardı. O sırada biraz şekerleme yapabilirim diye düşündüm ve kendimi müziğin kollarına bıraktım.

"Beni anlamıyorsunuz?"
"Anlamamıza yardım et o zaman!"
"Anlatsam da anlamazsınız ki?!"
"Bize bak Shawn, Eğer bu evden çıkarsan bir daha buraya adım atamazsın."
"O Zaman cici eviniz size kalsın, Ebeyv bozuntuları!"
Bavulumu aldım ve kapıyı sertçe çarparak evi terkettim. Ebediyen...
Artık kimse beni sınırlayamaz.. Yeni bir ülke, yeni arkadaşlar, yeni bir çevre.... Herşey hayal ettiğim gibi olacak. Belki oradaki insanlar benim yeteceğimle dalga geçmek yerine etkilenip bana yardım etmek isteyecekler. Herşey için yeni bir sayfa açacağım. Herşey orada daha güzel olacak. İnanıyorum..
Cebimden cüzdanımı çıkardım. Cüzdanımın içine baktım. Harika, daha cüzdanımda 1000$ var. Bu para bana yolda ve orada bir hafta idare eder. Zaten herşeyim hazır orada.
Bir taksi çağırdım, yola çıktım. Sonra telefonumdan saatimi kontrol ettim.
Saat; 12.35'di benim uçağım 14.00'da biraz hızlı olmak gerek..
"Biraz daha hızlı gidebilir miyiz lütfen?"
"Tabii beyefendi, zaten havaalanı hemen ilk soldan dönünce."
Taksiden indim. Bavulumu aldım. Saat; 12.45 güzel, güzel. Yetiştik Shawnie. Yine iyisin...
Hızlıca peronlara ilerledim.. Perondan geçtim ve otobüslerin beklendiği yere geldim. Otobüsün geleceği ekrana baktım. Otobüsün gelmesine daha 10 dakika var..
Boş bir yer aradım. Bir kız gördüm. Yanı boştu, oraya oturmaya karar verdim.
Koltukta biraz yayılmıştı ve müziğinin sesini az da olsa duyabiliyordum.. Müdahale etmek istemedim.
10 dakika sonra...
14.00 Amerika uçağı için yolcu alımı başlamıştır...
Kaktım ve hızlıca geçilen yere ilerlerken o kızın hala uyuduğunu gördüm. Görünüşe göre aynı yere gidiyoruz.
"Hanımefendi, yolcu alımı baş-"
"Lütfen beş dakika"
"Ama otobüs"
Kız bir anda kalktı. Açıkçası bir anda kalkmasına bende korktum.
"Ayy, b-b-ben çok çok ö-özür dilerim. Otobüsü daldığımdan unutmuşum."
Kızın şapşallaması bir an hoşuma gitti. Bir anda ciddiyetimi toplayarak;
-Otobüs?
Güldü..
-Hıh, doğru otobüs
Beraber otobüse doğru ilerledik...

Bölümü biraz uzun yazmış olabilirim. Umarım sıkmamıştır. Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen düşüncelerinizi yazmayı unutmayın, Oy vermeyi de unutmayın lütfen. Sizi çok seviyorum.

BoyFriend// Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin