**********************************************************************************************************************************************
-Ayumi pamiętasz nasze pierwsze spotkanie?
-oczywiście, że Pamiętam. Dwie dziewczyny wieku 15 lat zaczęły ze sobą rozmawiać, chociaż znały się dłużej. Miały te same zainteresowania. Różniły się tylko charakterami, jedna dobra i lubiła zadawać innym cierpienie a druga agresywna i miała wszystko w dupie.
-Ty zawsze byłaś agresywna.
-Nie przerywaj mi. Kontynuując pół roku po tym, jak stały się nierozłączne odkryły swoje zdolności. Ty sprytnie i szybko zdobywałaś informacje o danej osobie a ja byłam silną bestią nieznającej litości. Potrafiłyśmy i nadal potrafimy obsługiwać się niebezpiecznymi gadżetami i różnego rodzaju bronią. Po pewnym czasie zaczęliśmy śledzić, odnajdywać i terroryzować ludzi. Parę miesięcy później zadzwonił do nas jakiś facet, który jest teraz naszym szefem. Charlie zrobił z nas tajne agentki. Byłyśmy najlepsze...
-Jesteśmy najlepsze.
-Tak jesteśmy najlepsze. Chodziłyśmy na wiele misji, każda była banalna. Dopiero dzisiaj dostałyśmy jakaś pierdolnięta misję... Mamy śledzić japończyków jak im tam było...
-Izaya i Shizuo
-Właśnie! Najlepsze jest to Ema, że jakimś cudem znamy japoński język.
-Zapomniałaś wspomnieć, że jesteśmy Otoku.
-Właśnie, OPERACJĘ BETON czas zacząć.
-Czemu OPERACJA BETON?
-Beton jest fajny.
-Oki! Pójdźmy już spać jutro zaczynamy misje.
-Nie mogę się doczekać, dobranoc.
-dobranoc.
Ohayo~!!!
-Z tej strony ~Ayumi~ i ~Ema~
-Proszę cię Ema po co dajesz te "~"
-Bo tak - 3 - Mamy nadzieje że wam spodobał się wam nasz prolog~~~
-A jak NIE piszcie co powinnyśmy poprawić a nie pierdzielcie tylko że głupie "bo tak" ^^
-Ayumi nie tak ostro siostro (~ * 3 *)~
-Wybacz musiałam XD
-Oki do zobaczenia czytelnicy do 1-ego rozdziału bay~~~
-No nareczka ;)
-
CZYTASZ
~|Świat do góry nogami-Akcja beton|~
ActionKsiążka opowiada o dwóch 17 letnich dziewczynach, które od kilku lat są razem agentami. Pewnego dnia przyjaciółki dostały misje... Ich zadaniem jest zlikwidowanie dwóch mężczyzn Izaye orihara i Shizuo Heiwajima ... Czy podołają misji? A może zrealiz...