Ten dzień miał być zwyczajny ,przynajmniej taki się wydawał. Ema i Ayumi były na misji na której jak zwykle zrobiły niezły rozpierdol. Po zakończonej przygodzie dziewczyny wróciły do bazy gdzie zostały przewitane przez ich szefa Charliego.
-Witajcie dziewczęta
-Dzień dobry - powiedziała z entuzjazmem Ema
-Ta - odpowiedziała Ayumu
-Mam dla was nową misję
-Znowu jakaś nudna i banalna, mam już dość dzień w dzień eliminować jakiś słabeuszy.
-Ayumi przestań. krzyczała Ema
-Dob..... nie dokończyła dziewczyna bi ktoś jej przerwał
-Ta misja jest na stopni S a wiecie że ten stopień jest najwyższy.
-Ostatnio gdy dałeś nam ten stopień to trwało to około 2 godzin co normalny agent zrobił by w 3 dni.
-Tutaj to muszę się zgodzić z Ayumi
-Przejdźmy do konkretów, waszym zadaniem jest wyeliminować dwóch Japończyków.
-Ayumi słyszysz lecimy do japoni jejej
-Nie przerywaj mi Emo kontynuując macie tu dane na ich temat.
Mężczyzna wręczył im dane i sobie odszedł. Dziewczyny zaczęły czytać....
Orihara Izaya potężny i wykwalifikowany informator. Zwykle podaje informacje dla własnej przyjemności. Twierdzi, iż kocha całą ludzkość z wyjątkiem Heiwajimy Shizuo, którego wręcz uwielbia prowokować do ataku. Z dokładnego zrozumienia ludzkich zachowań i tendencji, jest on w stanie określić myśli ludzi i przewidywać ich reakcje z dużą dokładnością. Izaya jest sprytny i czarujący, ale nie bardzo interesuje się kobietami, a one nim.
-Czyżby geyyyyy?
-Ty to jak palniesz Ema... Chociaż... Dobra czytaj dalej...
Ma bardzo wesołą i szyderczą osobowość, mówiąc nieformalnie z większością ludzi, jeśli są bliskimi przyjaciółmi, i często używając pseudonimów. Gra po obu stronach, więc kto wygra, zdobywa przewagę. Mężczyzna stwierdzając, że kocha on ludzkość, ale jeżeli dana osoba miałaby go kochać, nie będzie w stanie odwzajemnić uczuć. Izaya uczęszczał do gimnazjum o nazwie Raijin, miał tam tylko jednego przyjaciela (IMIĘ NIE ZNANE) Uczęszczał do kółka biologicznego ale zbytnio nie pokazywał się tam zbytnio. Młody informator zajmował się między innymi zakładami baseballowymi, które śledził przez radio.
-Już go lubię - powiedziała Ema
- Dawaj czytaj następne akta.
-Ja mam czytać a ty co będziesz robić.
-...
-dobra niech ci będzie
Shizuo Heiwajima – mężczyzna znany jako najsilniejszy człowiek Ikebukuro. Obecnie pracuje jako ochroniarz Toma Tanaki.
-Oooo interesująco... - powiedziała Ayumi
-możesz mi nie przerywać!!!!!
Shizuo jest wysoki, szczupły i pomimo swojej wielkiej siły, nie odznacza się specjalnym umięśnieniem. Ma farbowane blond włosy, które w młodości były ciemnobrązowe, piwne oczy i pociągłą twarz. Zawsze nosi strój barmana składający się z białej koszuli, czarnej muszki i butów, ciemnoszarej kamizelki oraz spodni w tym samym kolorze. Nosi też okulary przeciwsłoneczne z niebieskimi szkłami. Nieodłącznym elementem jego aparycji są również papierosy, które Shizuo ciągle pali.
-hahahahah - śmiała sie Ayumi
Przez większość czasu jest cichy i spokojny. Niestety, bardzo łatwo go zdenerwować, co zwykle prowadzi do ataków szału, z których Shizuo jest znany w Ikebukuro. Przez wzrost poziomu adrenaliny we krwi dostaje nadludzkiej siły, co umożliwia mu wykonywanie czynności, których nie zrobiłby przeciętny człowiek, na przykład rzucanie ciężkimi przedmiotami lub wyrywanie znaków drogowych z chodnika. Zazwyczaj po "wyżyciu się" na kimś lub na czymś, Heiwajima znów staje się spokojny i w miarę opanowany.
-Taki potworek - zaśmiała się Ema - Przypomina mi ciebie Ayumi!
-Co?
-Emm... nic nic... - Dziewczyna szybkim ruchem zabrała się do dalszego czytania
Heiwajima Shizuo
Pseudonim: brak
Wiek: 24
Urodziny: 28 stycznia 1986
Wysokość: 185 cm
Waga: 70 kg
Grupa krwi: 0
Hobby: rzucanie automatami
Praca: Ochroniarz komornika
Rodzina: Kasuka Heiwajima (brat)
Status: Członek Dollarów
-Ej nie przeczytałaś tego u Jaszczurki
-Jaszczurki?
-No tego pierwszego...
-A Izayi już czytam...
Orihara Izaya
Pseudonim: Kanra
Nakura
Chrome
Wiek: 25
Urodziny: 4 maja 1979
Wysokość: 175 cm
Waga: 58 kg
Grupa krwi: 0
Hobby: obserwowanie ludzi
Praca: Informator (sprzedawca informacji, diler informacji)
Rodzina: Mairu Orihara (siostra)
Kururi Orihara (siostra)
Status: członek Dollars
-A to ci jebnięta jaszczurka - warknęła Ayumi .
- To jeżeli on jest jaszczurką to kim jest Shizuo?
-Kaczką.
-Nieskomentuje tego.
-Widzę że przeczytaliście dane a teraz wybierzcie kogo będziecie śledzić - Z sąsiedniego pokoju wydobył się donośny głos szefa
-Ja chcem Izaya - Krzyczała Ema
-Ok to ja biorę kaczkę
-Kaczkę? - Zapytał Charlie
-Shizuo.
-Jutro wyjeszdzacie do Japonii więc radzę się spakować. Samolot będzie o 10:00 ...
-okey - powiedziały jednocześnie dziewczyny
~pov~
Już spakowane dziewczyny zbierały ostanie potrzebne im dane na temat ich obiektów. Spakowały broń na która dostały pozwolenie przemycenia do Japonii.
Gdy wybiła godzina 22 przyjaciółki poszły spać.
CZYTASZ
~|Świat do góry nogami-Akcja beton|~
ActionKsiążka opowiada o dwóch 17 letnich dziewczynach, które od kilku lat są razem agentami. Pewnego dnia przyjaciółki dostały misje... Ich zadaniem jest zlikwidowanie dwóch mężczyzn Izaye orihara i Shizuo Heiwajima ... Czy podołają misji? A może zrealiz...