"non si puo andare piu veloce?"*
Ρώτησα τον οδηγό του ταξί .
"no signiora"**
Σε μια ώρα πετάω για Ελλάδα και στον δρόμο έχει απίστευτη κίνηση .
Ξέφυσαω και στρέφω το βλέμμα μου στην στολισμένη Ρώμη . Είναι μαγική . Λατρεύω αυτήν την πόλη , γι‘αυτό ήρθα εδώ για σπουδές πρίν χρονιά και αργότερα εγκαταστάθηκα μόνιμα.
Πολλές φορές μπορεί να μου λείπουν η οικογένεια και η φίλοι μου άλλα δεν μετανιώνω στιγμή που ήρθα εδώ. Ίσως να ήταν και από τις καλύτερες επιλογές που έκανα μέχρι σήμερα.
Στις γιορτές ήταν η καθιερωμένη μου επιστροφή στην Ελλάδα όπου έβλεπα τά αγαπημένα μου πρόσωπα και προσπαθούσα - όσο γίνεται- να αναπληρώσω τον χρόνο που βρίσκομαι μακριά τους .
Κάθε χρονιά παω μια βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα . Φέτος όμως δεν μπόρεσα να πάω . Και να με τώρα να προσπαθώ να φτάσω το αεροπλάνο , καθώς το ξυπνητήρι δεν χτύπησε και κατά συνέπεια άργησα να ξυπνήσω .
"siamo arrivati"***. Με βγάζει απο τις σκέψεις μου ο οδηγός του ταξί.
Αφότου τον πληρώσω και πάρω την βαλίτσα μου κατευθύνομαι προς την είσοδο του αεροδρομίου "Λεονάρντο Ντα Βίντσι " η αλλιώς φιόυμιτσινο . Μόλις μπω μέσα ρίχνω μια βιαστική ματιά στο ρολόι χειρός μου
"ωώωωω θεέ μου" . Αναφωνώ έντρομη .
Σε δέκα λεπτά αναχωρεί η πτήση μου . Αύξανω το βήμα μου κατευθυνόμενη στο Terminal B οπού βρίσκεται η πτήση μου . Πάνω στον πανικό μου ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητού μου όταν λαμβάνω μήνυμα .
"όχι τώρα " είπα αγανάκτησμενη και έβαλα το χέρι μου στην τσάντα για να το βρω. Άλλα με τον χαμό που γίνετε στην τσάντα μου δυσκολεύομαι .
Λίγα λεπτά αργότερα και έπειτα απο πολύ ψάξιμο το βγάζω και ελέγχω το μήνυμα το οποίο όπως ανακαλύπτω μου το έχει στείλει η μαμά μου και με ρωτάει αν έχω φτάσει στο αεροδρόμιο .
Προχωράω με ταχύ βήμα και συνεχόμενα προσπαθώ να γράψω ενα μήνυμα στην μαμά μου . Όταν ξαφνικά συγκρουόμαι με ενα δυνατό στέρνο.
Το αποτέλεσμα ;; Τα κινητά μας και η τσάντα μου να πέσει στο πάτωμα και το περιεχόμενο της να βγει απο αυτήν .
Θα χάσω την πτήση μου . Αυτό είναι το μονο σίγουρο .
"signorina , stai bene ??" ****άκουσα μια βαθιά αντρική φωνή να μου λέει . Σήκωνω το βλέμμα μου και αυτό που βλέπω με κάνει να μείνω με το στόμα ανοιχτό έκτος το οτι είναι πανέμορφος έχει και τα ποίο ωραία γαλανά μάτια που έχω δει στην ζωή μου .
Γρήγορα όμως επαναφέρω τον εαυτό μου στη πραγματικότητα "si sto bene "***** λέω απλά και σκύβω να μαζέψω τα πράγματα μου.
Την ίδια στιγμή κάνει και αυτός την ίδια κίνηση με αποτέλεσμά να κουτουλισουμε . Ενα μικρό γελάκι φεύγει απο το στόμα μου και το ίδιο και εκείνου .
Αφότου μάζεψα τα πάντα πήρα ενα απο τα κινητά που βρίσκονταν στο πάτωμα έφυγα γρήγορα προς την πύλη που με οδηγούσε στη πτήση μου .
YOU ARE READING
migliore Natale
RomanceΜιά σύγκρουση . Μια τυχαία συνάντηση. Ένα ταξίδι απο την Ρώμη στήν Αθήνα . Και τέλος η ζέστη ατμόσφαιρα που συνοδεύει τις γιορτές. Πόλλα μπορούν να γίνουν !!!