15 feitjes

48 3 28
                                    

Ik ben getagt en moet 15 feitjes vertellen!!!

1. Ik heb blond haar

2. Grijs/blauwe ogen

3. Mijn favo smileys op de mb zijn:' 😏, 😳, 😆, 😲, 😌, 😒, 😞, 😕'. (Smileys dus gezichtjes en geen ander dingen nee de aapjes vallen daar niet onder😉)

4. Ik ben verslaafd geworden aan een nieuw spel genaamd 'wolfquest'. (De nieuwe versie 2.7 kost geld maar de oude 2.5 niet. Ohw ja het is voor de laptop of com.)

5. Ik houd van dieren

6. Ik draag geen make-up tenzij er een speciale gebeurtenis is.

7. Ik vind dit echt lastig

8. Ik heb 2 vissen  (dat is echt een super grappig verhaal als je het wilt weten zeg het dan) ze heten 'geeltje' (als je het verhaal weet snap je waarom hij zo heet) en 'joker'.

9. Mijn één na lievelings dier is een ocelot. Een wolf staat natuurlijk op #1 😏.

10. Sporten vind ik wel leuk.

11. Ehmm ik heb nog niet echt harry Potter gezien... ik heb de eerste film gezien totdat de trol kwam en bijna het meisje vermoorde.... maar ik wil hem nog af zien!!!! Ik heb alleen de film niet....

12. Ik heb geen Netflix....

13. Mijn muziek keuze is van alles en nog wat. Van melanie Martinez tot Shawn mendes tot trap nation tot Zara Larsson tot chainsmokers tot Charlie puth. En nog veel meer!! Ja van alles en nog wat.😌

14. Ik heb geen lievelings film of boek.

15. Ik kom uit een gezin van 7 mensen (nu 8 want mijn broer heeft een vriendin). Ja mijn ouders hebben 5 kids. Het is bij ons, Jongen-meisje-jongen-me😆😆-jongen. Dus ik ben de 1 na jongste.

Thanks for the tag monkytails

Ik tag.

CandyCanes4Life
nikybrouwer
rick1248
Kate3x3
RikSinnige
Redheadfantasy
Amy400
esmee06
-Janana-
_marjoli_

En als laatste LiIrAn payback time😆😆😆😂😂😂😂😂

Jullie moeten 15 feitjes vertellen over jezelf. Veel plezier😉

Mensen die mijn boek wolfmusic lezen... ik ga nu schrijven dus het komt straks on😏.

tags!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu