Mr.Jeon I Love You!
"Kau nak aku bayar apa? Jangan buat benda yang terlajak senonoh." Kata Yuju dengan marah. Eleh,marah ke suka ni.
"Ninggal bin Sila beno kau ni eh? Kau mesti bayar kesalahan-kesalahan yang pernah kau buatkat aku! Kau ni perempuan kategori gatal tak bertempat. Kau paham? Muka cantik comel tapi minat POKEMON GO? Anak manja beno."
"Eleh,kau dak dak wicet an? Main-main niggal pulak. Mak kau ijo pink apa lagi."
"Kau,daripada aku layan ko,baik aku stalk engko nye phone. iphone 7 lak tu sah anak orang kaya an?"
"So?"
Jungkook dengan membadak berat menyeluk poketnya dan mengeluarkan telefon milik Yuju. Lalu Jungkook slaidkan telefon itu tetapi malangnya ia mempunyai password sial bin celaka.
"Oi,apa password kau?"
"Huh,kau ingat aku nak bagitahu password aku?" Kata Yuju mengejek.
"Kau tak nak bagitahu? Ke kau nak aku main POKEMON GO engko tuh?"
"No no no! Itu buah hati aku yang pertama forever! Jangan kau sentuh dia! Dia masih virgin dan cuma aku saja boleh sentuh dia geletek dia!"
"Tak aku sangka kau ni lurus bendol tambah sawan. Whatever aku nak password kau juga before henpon engko ni jadi hahahaa-"
"MakEngkoIjotambahKepalaBana"
"Biar betik kaunya password?"
"Betullah."
"Hmm okay. Bye." Jungkook melambai-lambai tangannya lalu keluar dari bilik tersebut. Yuju pulak menyumpah-nyumpah terhadap Jungkook.
"Putang Ina!"
***
Jungkook tersenyum indah kalah perlakon Why So Serious orang putih terlajak putih itu memulas pintu bilik yang diduduki Yuju.
Kreekkkkkk
Jungkook memandang perempuan yang sedang terlena terduduk di atas kerusi sambil tangan dan kakinya terikat di kerusi. Rasa bersalah Jungkook terhadap Yuju amat tipis . Bak benang yang halus tapi halus lagi lelaki botak. Sexyyyy~
Jungkook mendekati Yuju dan memandang wajah Yuju lebih dekat. Hembusan nafas Jungkook terkena wajah putih Yuju tersebut tapi tiada sebarang gelak balas dari Yuju mungkin penat.
Jungkook tersenyum memandang Yuju dan dia menyentuh pipi gebu Yuju. Lembut kalah pau aka baozi Xiumin.
"Kau ni cantik,kalau dapat aku nak kau jadi wife aku." Ujar Jungkook tersenyum.
"Sila Meninggal"
Jungkook tersentak tatkala ringtone iphone Yuju kedengaran. Lagu Sila Meninggal memenuhi ruang bilik. Jungkook terus menutup ringtone iphone Yuju lalu memandang Yuju semula. Mood byun dia dah start dah.
"Engkau ni haih,buatkan nafsu aku membuak kalah gunung berapi." Jungkook menyentuh bibir Yuju. Eii,first kiss dia telah dirampas oleh Yuju.
"Ermm."
"Kau dah bangun."
"Arghh,sakitnya tangan aku. Woi lepaskanlah tangan aku ni. Sakit tahu tak?! Nanti kulit aku rosak takda lelaki nak dengan aku nanti." Kata Yuju dengan mencebik.
"Siapa kata takda laki nak dengan kau ni?"
"Siapa?"
"Akukan ada. Boleh jaga kau." Kata Jungkook ketawa. Pipi Yuju mula memerah.
"Eh,kau blushing ke?"
"Mana ada!"
"Dahtu kenapa pipi tuh?"
"Aku tengah tahan marah ni!"
"Yeke?"
"Eii,kepala bana kau!"
"Okay,aku akan lepaskan kau but kau jangan nak larikan diri kau faham?"
"Okay,deal."
"Muka kau ni kekadang aku tak percaya."
Yuju mencebik dna mengembungkan pipinya. Susah sangatkah nak percayakan aku ni? Desis Yuju.
"Aish,dahtu kau nak aku buat apa?"
"Aku nak.."
Cupp!!
TBC
Apa ni?!!! Author takde ideaaaa😑😑
YOU ARE READING
MR.JEON I LOVE YOU! [YUKOOK FF] [ON-GOING]
FanfictionHahaha,bila player POKEMON GO diculik oleh seorang lelaki yang nak balas dendam sebab tercium bibir fabulous katanya. Kesian kau. Author hanya ketawa sambil makan popcorn ja Cover by: @YukookHyuminMinSoo Cr by: @BabochkaYukook