"Dragă jurnalule, îmi place Londra. M-am mutat aici acum 2 săptămâni iar mâine este prima zi de şcoală. Trec în clasa a XI-a în noul meu liceu. Niciodată nu mă acomodez cu colegii sau profesorii. Din cauza serviciului părinților mei ne mutăm tot timpul. Dar de data asta va fi diferit. Nu mai plecăm din Londra."
*Următoarea dimineată*
Katy, o să întărzi, trezeşte-te! Se aude mama din bucătărie. Am adormit greu noaptea trecută din cauza emoțiilor. Mă frec la ochi şi mă ridic leneşă din pat. Nici nu îmi mai verific telefonul deoarece niciodata nu primesc mesaje. Sunt o fată timidă, nu am niciun prieten. Este greu pentru mine dar m-am obişnuit cu ideea să fiu "fata din întuneric" pe care nu o cunoaşte nimeni şi nu vorbeşte cu nimeni.
Mă duc la baie pentru a-mi face un duş, după care mă spăl pe dinți şi îmi las părul liber pe spate. Aplic puțin fond de ten şi rimel şi sunt gata.
Mă indrept spre şifonierul meu şi îmi aleg ținuta. Îubesc toamna, este anotimpul meu preferat. Vremea răcoroasă şi ploile mă liniştesc.
Prefer să-mi iau blugi skinny negrii şi un pullover gros gri, o eşarfă, cizmele mele de piele negre şi o căciulă pe care scrie P.A.R.I.S tot gri.Am coborât în bucătărie unde mama îmi pregătea micul dejun. M-am aşezat la masă şi mama mi-a aşezat o farfurie în față cu 2 ouă prăjite şi bacon şi un pahar de lapte.
După ce am terminat mi-am luat geanta şi jacheta şi am ieşit pe uşa.
În Londra plouă des, aşa că a trebuit să merg prin ploaie. Drumul dintre casa mea şi liceu nu este prea lung, aşa că în 15 minute am şi ajuns.
Eram puțin udă dar m-am uscat repede.Mă plimbam prin liceu căutănd clasa a XI-a A dar eram confuză. Liceul era mare, cu două etaje şi holuri foarte lungi. Era aproape imposibil să găsesc clasa pănă să se sune. O fata cu păr şaten, puțin mai înaltă ca mine a venit la mine.
-Salut, eu sunt Rose, presupun că eşti nouă aici, spune cu un zămbet larg pe față. Pare prietenoasă, nu mă gândeam că o să mă bage cineva în seamă aşa repede.
-Aşa e, eu sunt Katy, mă poți ajuta să găsesc clasa a XI-a A? Îi spun cu arătându-i un zâmbet.
-Asta e minunat, o să fim colege de clasă! Poți să stai cu mine în bancă, vino după mine, clasa noastră este la etajul 1, îmi spune ea după care mă prinde de mână şi ne îndreptăm spre scări.Odată ce am ajuns în clasă, ne-am aşezat în a 3a bancă de la perete.
În clasă mai erau câteva fete care nu ne-au oferit atenție şi vreo 2-3 băieți care chicoteau şi spuneau glume fără sens, iar restul colegilor trebuie să apară.
-Oh, uite, ea este Malia, cea mai bună prietenă a mea, vino să o cunoşti! Îmi spune după care ne îndreptăm spre a 3-a bancă de pe mijloc.
Sper să fie la fel de prietenoasă ca ea. Este o fată brunetă, mai scundă decât mine, cu nişte ochi căprui care ies în evidență din cauza razelor de soare care intră prin geam, făcăndu-i să pară aurii. Stă în bancă cu un băiat chipeş, tot brunet.
-Malia, ea este Katy, colega noastră nouă. Katy, ea este Malia iar el este iubitul ei, Liam.
-Bună, de unde vii? Mă întreabă Liam îndreptănd măna spre mine în semn prietenesc.
-Vin din Los Angeles, dar nu am stat mult acolo. Părinții mei şi cu mine călătorim des, dar acum o să rămânem în Londra, îi răspund la întrebare după care ne aşezăm înapoi în bancă deoarece a venit profesorul.După 10 minute în clasă îşi face apariția un tip înalt, frumos îmbrăcat, cu părul cârlionțat, până la umeri, cu nişte ochi verzi atât de frumoşi înât deja m-am pierdut în ei. Pentru câteva secunde s-a uitat la mine, ignorându-l pe profesorul de Geografie.
De obicei urăsc genul de băieți care îşi lasă par lung, dar el e atăt de frumos, atât de sexy. Am ieşit amândoi din transă când profesorul a început să vorbească.
-Styles, iar întârzii? Am avut problema aceasta de când te ştiu. Speram să te maturizezi în clasa a XI-a, dar tot un pămpălău eşti, stai jos! Țipă acesta după care loveste catedra cu piciorul. Pare un profesor dur, nu-mi place.
Se aşează în a 2-a bancă de pe mijloc, în fața Maliei şi a lui Liam, dând salut cu el, după s-a pus lângă un băiat şaten cu ochi albaştrii.-Cine sunt cei doi băieți din a 2-a bancă? Îi şuşotesc lui Rose.
-Cel care stă cu Malia îl ştii, iar cei din fața lor sunt Louis, tipul şaten, iar cel cu păr lung este Harry, ei sunt cei mai buni prieteni încă din clasa a IX-a, mă lămureşte ea.
Profesorul începe să facă prezența, iar eu din cauza faptului că mă holbam la Harry nu am realizat că a ajuns la mine, dar Rose m-a lovit uşor cu cotul, eu auzând căteva răsete în spatele clasei.
-Katherine Morgan, este prezentă sau nu? Repetă profesorul.
Am ridicat mâna în semn că sunt prezentă, dar acesta s-a ridicat nervos de pe scaun şi a început să țipe la mine.
-În toți cei 25 de ani cât am fost profesor în acest liceu nu am văzut elev cu atâta nesimțire! De unde vii? Din hambare?! Nu ştii să te ridici când profesorul îți strigă numele? Este imposibil, spuse el în timp ce eu mă ridicam in picioare. Mă simțeam atât de umilită, îl puteam vedea pe Harry cum se uită la mine şi simt că nu îmi mai pot stăpâni lacrimile.Cum s-a sunat am fugit pe uşă şi m-am dus în debara. Am început să plăng, sperând că nu mă va găsi nimeni aici.
dar peste 2 minute uşa s-a deschis iar pe ea intră...***
CITEȘTI
The Diary | H.S.
FanfictionJurnalul meu este cel mai bun prieten al meu. îmi ştie toate secretele şi nu las pe nimeni să-l atingă. El este singurul cu care "vorbesc", deoarece nu am prieteni. Sunt o fată timidă. Doar eu şi Jurnalul meu. Eu sunt Katy şi dacă vrei să ştii mai m...