Capitolul 3:Curiozitate

203 6 6
                                    

      TO MUCH CURIOSITY HURT

   La media este Olivia "jucata" de Olivia Holt
  
   Este dimineata, eu tocmai ce m-am trezit, acum sunt jos, tocmai am terminat de mancat, deodata se aude soneria de la intrare sunand, Olivia ducanduse sa raspunda.

-Ce vrei?, se rasteste la persoana din fata usi.

-Cine e?, intreb.

-Cristi, spune, eu cand aud raman uimita, nu ma asteptam.

   Ma indrept spre usa vazandul pe Cristi in usa, el cand ma vede spune:

-Maria pe tine te cautam, spune.

-De ce?, intreb ridicad o spranceana in sus.

-Pai am zis ca daca vrei sa mergem la un film sau ceva, spune Cristi, Olivia rasufland zgomotos.

-Acum te dai si la sora mea ca apoi sa se indragostesc de un idiot ca tine si la sfarsit sa ii o parasesti in ce m mai rau mod?, intreaba Olivia

-Olivia haide nu mai dramatiza totul, stiu ca inca incerci sa treci peste despartirea noaastra, dar te rog lasama sa ies cu Maria la un film, spune el, Olivia ramanand masca.

-Adica tu vrei sa zici ca eu inca te plac?, intreaba Olivia socata.

-Nu eu am zis asta, tu ai spuso, spune el.

-Nu imi vine sa cred, mai intai incerci sa te dai la sora mea, iar apoi imi spui ca eu inca te plac? ESTI.UN.IDIOT, spune Olivia trantindui usa in nas lui Cristi.

-Ce a fost asta?, intreb socata de reactia lui Olivia.

-Nu stiu, spune Olivia parand putin socata, dar mai mult speriata, iar apoi incepe si fuge pe scari spre camera ei.

*** 03:00 a.m

   De cand cu scena aceia care ia facuto Olivia lui Cristi, ea nu a mai iesit din camera, dar din cand in cand auzeam niste lucruri care se spargeau. Ma intreb oare ce face? Am batut de vreo doua ori la usa ei, dar nu am primit nici un raspuns. Iam spus si mamei ca Olivia sa inchis in camera si nu vrea sa mai iasa, dar ea mia zis ca nu are ce sa faca, a spus ca sa mai inchis in camera ei de cateva ori si nu a mai iesit din camera cateva ore, a incercat si ea sa o scoata de acolo, dar rezultatul a fost acelasi cu cel pe care lam primit eu...nimic.
  
   Poate ca Olivia nu este sora mea de sange si nu o cunosc decat de cateva zile, dar am inceput sa tin la ea si nu as vrea sa pateasca ceva.

   Nici macar nu stiu de ce este asa in preajma lui Cristi, pare un tip dragut, dar din cate am vazut Olivia, chiar daca a fost inpreuna cu el, nu il vede chiar asa, poate inca mai simte ceva pentru el...nici nu mai stiu ce sa cred.

   Acum sunt in camera mea si ma uit la tv.

   Deodata se deschide usa de la camera pe ea intrand...Olivia?!

-Olivia, spun sarind din pat ca arsa, ea avand ochii rosi...mult prea rosi...cred ca a plans.

-Ce faci?, spune incercand sa zambeasca.

-Ai plans?, o intreb.

-Nu, minte.

-Olivia, de ce ai plans?, intreb.

-Nu am plans, spune ofticata ca insist atat pe subiectul asta.

-Olivia sunt sora ta poti sa imi spui de ce ai plans, ii spun ea asezanduse pe pat oficata.

-Uite Maria nu vreau ca tu sa iti faci griji in privunta mea, asa ca este mai bine sa nu sti...multe lucruri despre trecutul meu, mai ales ca asta te-ar putea "afecta" si pe tine, credema...nu iti vreau raul asa ca mai bine nu pune prea multe intrebari si...stai cat mai departe de Cristi, el nu este cine crezi tu ca este, spune Olivia privinduma atent si serios in ochii facanduma pe mine sa o cred in tot ce spune, totusi sunt foarte curioasa, ce poate ascunde trecutul ei?...trebuie sa aflu.

-Maria promitemi ca nu vei mai pune intrebari, vei sta departe de Cristi, nu te vei interesa de trecutul meu si...vei sta cat mai departe de persoanele de care iti spun eu sa stai, imi spune fiind de data asta mult mai serioasa.

-Promit, spun privindo in ochii, dar stiind ca nu ma voi tine de aceasta promisiune 100%, totusi voi incerca.

-Asa te veau, spune Olivia zambind si iesind pe usa camerei.

   Eu fiind din ce in ce mai curioasa si putin, dar putin, speriata.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un Nou Inceput (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum