"Wei korang tengok x status jungkook? "Tanya namjoon kpda lima org sahabat baiknya itu.
"Nak buat apa kami baca status dia bukan ada faedah pon"kata bts serentak kecuali namjoon dan jungkook yg memang tiada disitu.
"memanglah x ada faedah cuma aq ternampak je status dia tu"kata namjoon dengan bersungguh-sungguh. Tetapi malangnya kawan2 nya hanya mengendahkan sahaja kata2 nya. Namjoon mengeluh perlahan sambil berjalan kearah jin. "Hyung, hyung nk dengar x cerita aq tadi? "Jin yg sedang khusyuk bermain game di telefonnya itu hanya mengangguk tanda setuju.
"Tadi, aq x tau nak buat apa jadi aq sajalah tgk2 aq tu. Tapi entah mcm mn aq terbaca status jungkook"Jin yg masih menatap skrin telefonnya itu masih tidak mengeluarkan kata2 sebaliknya hanya mengangguk faham. "Hyung nk tahu x dia tulis apa? "Tanya namjoon. "Apa? "akhirnya jin bersuara juga.
"Dia tulis Jangan mesej aq selepas pukul 12 malam.. Or you will regret it"Balas namjoon. Jin memandang namjoon dengan riak muka yg sukar digambarkan. "so? "tanya jin
"Hyu-"Tidak sempat namjoon menghabiskan kata2 nya seseorang telah menyapa mereka. Serentak mereka menoleh ke arah suara itu. Ternyata org yg berada di hadapan mereka itu ialah...
Jeon Jungkook
YOU ARE READING
12:00 am |Jeon Jungkook malay
VampireJangan mesej aq selepas pukul 12 malam... or you will regret it... This is my first story..maaf kalau x best.. Ini juga ialah idea saya sendiri.. Enjoy..