"Annyeong guys! "kata jungkook. "Eo jungkook, kau pergi mana tadi? "tanya jimin kpda jungkook. "Oh tadi aq pergi kedai sekejap hyung, wae? "
"Ani, x ada apa2 pon saja jer"balas jimin. Jungkook memandang namjoon yg hanya mendiamkan diri dan memandangnya dengan tajam. Jungkook memandang namjoon pelik. "Namjoon hyung wae pandang kookie mcm tu? "tanya jungkook kpda namjoon.
Namjoon tidak menjawab soalan jungkook kpdanya sebaliknya hanya meninggalkan jungkook dan kwn2 nya yg lain dlm keadaan yg terpinga-pinga. Jungkook semakin pelik dan kecewa terhadap namjoon. "Eo, knpa dengan namjoon tu? "tanya suga. "Entah dari tadi lg dia asyik ckp benda yg pelik2 ja"kata jin. "Benda, yg pelik2?"tanya jungkook kehairanan.
Namjoon POV
Aq x tahu knpa tp aq rasa ada sesuatu yg x kena dengan status jungkook tu. "Ah, aq kena siasat mengenai status tu"kata namjoon. "Apa kata aq mesej dia mlm ni, dia pon x pernah on tgh mlm"sambung namjoon.
"Jungkook.. Haih.. Dia ada sorokkan sesuatu dari aq ke? "monolog namjoon sendirian. Namjoon menggelengkan kepalanya dan menyusun langkah untuk balik ke rumahnya.
End POV
"Mcm tulah ceritanya"cerita jin itu amat memeranjatkan jungkook manakala ahli bts yg lain hanya mengerutkan dahi mereka. "Betul ke jungkook? "tanya j-hope kpda jungkook. Pertanyaan j-hope itu membuatkan dia semakin gelabah. Dia tidak tahu apa yg patut dia balas. Jungkook sangat takut sampai fikirannya hanya dipenuhi dengan satu perkataan iaitu... Lari!
"Eh, x adalah mungkin namjoon hyung tersilap tgk kot. Korang aq kena pergi dulu ada hal sikit. Annyeong! "."Annyeong! "jawab bts serentak. Jungkook pergi dari situ dengan tergesa-gesa.
"Korang rasa x apa yg aq rasa? "tanya taehyung kpda kwn2 nya yg lain. "Apa yg kau rasa taehyung? "tanya suga pula. "Aq rasa kwn alien dia punya nenek nk beranak lah sbb tulah dia tergesa-gesa tu"jawab taehyung
Maka hinggaplah keempat empat tgn kwn2 nya itu di atas kepalanya yg x seberapa betul itu. "Auch, sakitlah! Knpa korang ketuk kpla aq? "."kau ingat dia mcm kau ke? "tanya j-hope. Taehyung hanya memuncungkan mulutnya. Jin hanya mengendahkan sahaja perangai taehyung kerana sudah masak dengan perangainya.
Jin hanya termenung memikirkan tingkah laku jungkook yg pelik itu.
Jungkook POV
Aku segera memadamkan status itu. Aku mengeluh perlahan sambil melihat telefonku. "Aduh, mcm mn ni? Mesti namjoon hyung akan siasat perkara ini"kata aq sendirian. "Aq x boleh biarkan sisi gelap aq menguasai diri aq".Ya aq ialah vampire dan status itu ditulis oleh sisi gelap aq. Sisi gelap aq akan ambil alih badan aku selepas pukul 12 malam. Aq sorokkan semua ini daripada kwn2 ku kerana aq tidak dpt mengawal diri aq sendiri apabila sisi gelapku mengawal aq. Aq takut kerana sisi gelap aq boleh membunuh. Aq ulang Boleh membunuh!!
------------------------------------------------------Okay mengarut.. Dan part ni mmg panjang.. Maaf sekali lg kalau x best
YOU ARE READING
12:00 am |Jeon Jungkook malay
VampireJangan mesej aq selepas pukul 12 malam... or you will regret it... This is my first story..maaf kalau x best.. Ini juga ialah idea saya sendiri.. Enjoy..