bab 3

10 0 0
                                    




Tiga bulan yang lalu..

Banyaknye kerja anak Dato ni bagi dekat aku. Dah pukul 10 malam kot, tak siap siap lagi. Nak balik. Dah la malam ni hari jadi aku. Mesti abah dengan mama dah siapkan persediaan nak sambut punya. Hehee.
Gedebushhh..
Bunyi apa tu? Dah la tinggal aku seorang ja ni. Orang pejabat semua dah balik.Ada hantu ke ni? Aish. Aku dah la lemah semangat. Huwaaa. Mama, nak balik! Raisya takut ma! Takpa-takpa kuatkan iman anda. Hehee. Alaa, fon pulak habis bateri. Macam mana aku nak bukak surah Yaasiin ni? Aish, tawakkal ja laa.
Tok.. Tok.. Tok..
Siapa pulak la ketuk meja aku ni. Nak angkat kepala ke tak ni? Angkat je lah. Dan...
"Bos!"
"Raisya,kenapa kamu tak balik lagi?" Tanya Tuan Ariff. Dia ni anak bos besar,Dato Azan.
"Ooh, banyak kerja bos. Bos kenapa masuk macam hantu ja? Takut saya bos."
Eah, kenapa Tuan Ariff macam pening lalat ni? Terhuyung hayang, tersengih-sengih. Tak senta ke apa ni? Takutnyaa.
"Bos okey tak ni?" Tanyaku kononnya prihatin. Padahal suka. Hehee. Dah lama kot aku taruh hati dekat bos aku seorang nii.Tapi tak berani nak suarakan hati ni ha.
"Saya okey, insyaallah. Saya datang ni nak ambil kertas projek. Takpelah. Saya masuk dulu."
Huhu. Datang ambil barang je rupanya. Mengantuk kot sampai macam tu sekali. Takpalah , sambung ka buat kerja kau Raisya oii. Kang sampai ke subuh esok kau tak balik.
Tiba-tiba aku rasa ada tangan seseorang memeluk leherku. Ya allah. Siapa ni?
Sebaik sahaja aku pusing, aku terkejut apabila orang itu adalah bos. Belum sempat aku menolak tangan dia, dia sudah rakus menciumku. Ya allah. Bantulah hambamu yg lemah ini ya allah.
"Bos, bos buat apa nii? Zina ni. Ya allah. Tolonglah Bos, lepaskan saya. Saya bukan hak bos."
"Raisyaa, kau... Cantik sangat malam nii. Kenapa kau goda aku Raisya?"
Aku tak rela ya allah. Aku tak rela. Kenapa tuan rogol saya? kenapa? Tuan Ariff terus merobek pakaianku sehingga tiada seurat benang pun ditubuku.Aku sudah tiada daya lagi untuk melawan. Segala kudrat yang aku ada, tidak mampu melawan nafsu binatang lelaki jahanam ni. Sepak terajang aku sedikit pun tidak terkesan kepadanya.
"Assalamualaikum,kami dari pejabat agama...."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Setia Aku Kerana KamuWhere stories live. Discover now