KenXMisaki

218 18 17
                                    

"Ahhh...sedapnyer air Sprite nie.."aku menikmati air kegemaranku sedari tadi sendirian.Patutnya,pergi bersama Hiragi tp boleh plak minah tu cirit-birit.Huh!

"Hai,cik adik manis,sorang jer ker?"tanya seorang pemuda yg datang dari ceruk mana entah.Dari langit kot..

"Aloh,takkan dua orang plak,tak nampak eah?Sila meninggal!"aku jelling tajam lelaki itu sekali mcm Kaali lam Dewale tu sebelum ingin melangkah pergi..

"Ehh..takkan nak balik dah?Layanlah kitaorang dulu!"balas lelaki kedua sambil tarik tangan aku.Dengan susah payahnya aku cuba melepaskan tangan aku balik.Najis!

"Layan korang?Hak tuihh..."ludahku dekat lelaki tuh.Geram nie,geram!

PANG!

"Man!Sakit kau!!"darah aku sudah menggelegak ke tahap maksim dah.Baru nak bagi sepakan penalty tapi lelaki pertama tuh dah backhug aku dari belakang.Kau ingat romantic?!

"Hmm..melawan.I like~"perlahan-lahan dia mula nak sentuh aku...

DUSH!!!!

Perghh...boleh unlocate rahang orang tuh!Seram plak aku nak tengok dier.Aku cuma berani pandang kaki penyelamat aku jer.Ohh..dia pakai kasut PUMA hitam!Wahh...mcm yg Park Jimin BTS punya~

"Awak tak apa-apa?"satu suara garau mula menyapa pendengaranku.Okey,reject!Suara dia tak sesedap Jimin punya!Kepala mula menghadap wajahnya,

Damn!OHMAIGOSHH!!!Handsomenya!

"Daijou-bu?"terasa melayang-layang dirinya.Oh,dengan ini secara rasminya Honoka Misaki dah jatuh cinta,dengan dia sang penyelamat!!

That is when we first met

Your voice make me feel save with you

Keep protecting me under your warmth

Cause I'II always be with u,forever

Cause I'II always be with u,forever

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KEN X MISAKI[END]

P/S:Sorry bebenorlah kalu xbest yerr..;)

[C]Sayonara,My LoveWhere stories live. Discover now