yıpratan özenti

13 4 1
                                    

Neresinden,başlayacağımı bilmiyorum bu acı hayatın bazen tatlı yüzünü gosterebildiginden mi yoksa bazen acına acı katabileceği mi? Böyle idi benim hayatım,Ama ben hayatın Tatlı yanını hiçbir zaman görmemiştim,Aslında görüp yaşayamamıştım,İste Benim Hikayem Bundan ibaretti...
Şimdi ise bu hikaye mi Ben değişmem hep böyle mutsuz,karamsar,hüzünlü insanlara yazıyorum yazıyorum ki kimse sözünün esiri Olmasın Evet arkadaşlar Ben sözümün Esiri Oldum Niye mi? 5 dakika sonrasına garantim yokken yıllar sonrasının acılarını film sahnem de oynattım Gerçekten utanç verici,Ben yaptım Siz Yapmayın Çünkü Bir Umuttur umutlara bağlanmak,yarına umutlarınızla bakın Bakın ki Hayat sizi yönetmesin siz onu yönetin Uyanın Artık Bizler Bu fani Dünyanın Kölesi Değiliz Biz onu Yaşatacağız,Hayatın Sizi Acı Yanlarıyla Öldurmesine İzin Vermeyin.Ha baktınız ki Hayat sizi acılarına mahkum ediyor.Işte O zaman "Rabbine"Sana kapısını Her daim Açan,Küçücük Bir yumurtaya Can Veren O Rabbine Sığın İşte,Muhakkak ki Güldürende o Ağlatanda odur...Ve Başlıyorum satırlarıma,küçücük cümlelerde yeri geldiğinde ağlatan,yeri geldiğinde düşündüren o satırlarıma...
Hatırladığım kadarıyla 5 yaşındaydım yanılmıyorsam eger,işte o yılımda baslamıştı hayatı öğrenmeye yaşamaya çünkü büyümüştüm artık emeklemiyordum,konusabiliyordum,sorumluluk sahibi olabileceğimi anlamış gibiydim,evet belki saçma 5 yaşındaki 1 çocuk bunları nasıl düşunebilirdi işte benim hayatım bu küçük düşüncelerimle başlamıştı.İyiki de başlamış tı şayet başlamasaydı hayatı yaşayarak değil izleyerek öğrenecektim,Ve bugün bu düşündüren hikayemi,düşüncelerimi acımı,ofkemi bu satırlara yansıtamayacaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözlerim Doluyor YineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin