- Draga mea, trezeste-te ca ai sa intarzii! striga mama.
Desi eram treaza, nu voiam sa ma ridic din pat din doua motive: eram nerabdatoare si, in acelasi timp speriata. Avea sa fie prima mea zi de liceu. Cu toate astea, m-am dus sa imi fac siesta, m-am machiat si m-am schimbat intr-o fusta neagra, o camasa kaki si o pereche de botine negre, outfit-ul pe care l-am pregatit de saptamani bune ca sa fie totul perfect. Cobor la masa, unde mama ma asteapta cu mic dejunul meu preferat, clatite cu miere.
- Cum te simti, scumpo? Pregatita de prima ta zi de liceu?
- Asa si asa, sunt putin speriata, zic eu terminandu-mi clatitele.
- Va fi bine, le ai pe Anna si Jasmine si sigur vei cunoaste o multime de alte persoane.
- Sper sa fie asa.
Aud batai in usa. Ma duc sa verific si le vad pe Anna si Jasmine.
- Mama, au venit fetele sa mergem impreuna la scoala. Pe curand, te iubesc!
- Pe curand, draga mea! Ai grija de tine. Si eu te iubesc.
Acum realizez ca nu m-am prezentat. Ma numesc Mia, am 15 ani si am cea mai tare mama din lume. Parintii mei au divortat in urma cu 5 ani si de atunci locuiesc cu mama mea. Sunt innebunita dupa Craciun, natura si zodiac. Stiu ca suna amuzant oarecum, dar tin mult la chestiile legate de zodiac. Revenind, sunt entuziasmata pentru prima mea zi de liceu. Pe colegi deja ii cunosc (am organizat o intalnire in vara si atunci ne-am cunoscut), dar chiar daca sunt o fire sociabila, mi-e rusine la inceput de persoanele noi.
Ajunse la scoala, ne intalnim fiecare cu colegii sai (eu, Anna si Jasmine suntem in clase diferite) si asteptam sa se incheie discursurile plictisitor de lungi ale profesorilor si al doamnei director. Ascultand acele 'prelegeri', zaresc un baiat cu ochelari destul de dragut care nu pare mai mare de 16 ani.
"Hm...e dragut. Sper sa ajung sa il cunosc, pare un tip ok."
Dupa ce doamna diriginta ne prezinta putin liceul, ne lasa sa plecam acasa. Noi mergem in centrul orasului la un restaurant, mancam niste pizza si apoi plecam catre casa. Merg pe jos cu mai multe colege printre care si Katie, genul de fata populara si frumoasa pe care o stie toata lumea. Deodata, Katie se apropie de noi cu un zambet larg si ne prezinta un amic de-al ei. Pe moment nu ma gandesc ca l-as putea sti, apoi realizez ca e baiatul dragut cu ochelari de mai inainte.
- El e Adam si cauta prietena, spune Katie razand.
Adam se apropie de mine:
- Sa stii ca o aprob, chiar caut o prietena, imi spune apropiindu-si fata de a mea.
- 4 ani avem timp, ii raspund putin rusinata, dar cu un zambet larg.
Adam sta putin si imi spune:
- Nu mai avem atata timp, eu sunt in a 11-a.
- Poftim?? Nu credeam ca esti mai mare de a 10-a, nu pari .. ii zic eu uimita.
El incepe sa rada. Are un ras si o voce asa draguta si e si frumos. Are simtul umorului si niste ochi albastri superbi. Pacat ca nu se va intampla nimic intre noi. Dupa ce el pleaca, noi ne indreptam fiecare spre casa noastra, fiind nerabdatoare pentru prima zi propriu zisa de liceu.E prima data cand incerc sa scriu ceva, sper sa va placa si scrieti-mi ca sa stiu daca pot sau nu imbunatati cu ceva. ★
CITEȘTI
Povestire fără titlu
RomanceO iubire tipica intre doi adolescenti care porneste de la o simpla pasiune reciproca si care se transforma intr-o adevarata aventura.