Izzy ligt in bed gewoon wat op haar telefoon te kijken. Opeens komen Liv en Thomas haar kamer binnen stormen "Izzy, Izzy! Raad eens wie er kaartjes heeft voor het feest van volgende week." zegt Liv. "Hoe komen jullie binnen?" vraagt Izzy. "via de voordeur."zegt Thomas. "Uhg wat een humor zeg Thomas." zegt Izzy. "Maar Izzy kom je mee naar het feest?" vraagt Liv. Izzy zegt:" denk niet dat ik een nee als antwoord kan geven, natuurlijk kom ik."Lliv en Izzy gaan naar de stad om een jurk te halen. Ze zien allemaal jurken en gaan ze passen ze hebben heel veel lol en Liv vind de beste jurk, maar Izzy kan geen jurk vinden ze vind dat je overal te dik in lijkt. Liv zegt:"nee joh het staat prachtig en boeien wat de andere vinden als ze het niet leuk vinden zijn ze sukkels, ik en thomas vinden hem mooi en dat ik het belangrijkst want je gaat met ons". Izzy twijfelt nog maar Liv haalt haar over om de jurk te kopen.
Als Izzy thuis is trekt ze de jurk aan en krijt in de spiegel, opeens komt de zus binnen. "waar heb je die jurk vandaan en waar ga je naar toe?" vraagt Lincy. Izzy zegt dat ze weg moet gaan maar ze blijft tot ze antwoord heeft. "ik heb hem van een winkel en ik heb hem gekocht voor het schoolfeest van volgende week." zegt Izzy. "nou hij staat prachtig zus." zegt Lincy met een knipoog. de zus gaat weg en Izzy kijkt nog in de spiegel en denkt nog na over de jurk. Dan hoort ze der moeder roepen" Izzy kom eens je jurk laten zien schat!" ze haalt een diepe adem en gaat naar beneden. Izzy denkt:" wat nou als ze het niet leuk vind, ze vind nooit iets leuk bij mij staan." ze ziet haar moeder versteld staan als ze haar ziet. "ooh ik wist het ik ben er te dik voor ik moet hem terug brengen." denkt ze. " ooh wat prachtig schat, en heb je ook een leuke date?" zegt haar moeder. " nee mam ik a met Liv en Thomas" zegt Izzy " ooh dat is ook leuk" zegt haar moeder. Izzy loopt weer naar boven en blijft maar denken van hoe iedereen het leuk vind staan is zij de enigste die het niet leuk vind staan? ze gaat zit weer omkleden en in bed liggen.
JE LEEST
The Lost Girl
Teen FictionIzzy is een blij meisje van 15, als ze met haar vrienden is, maar zodra ze alleen is kan ze wel ik tranen barsten. De vrienden Liv en Thomas hebben niks door en de zus Lincy ook niet. Bijna heel haar leven is ze al zo verdrietig en ze weet zelf niet...