Bölüm 1

150 9 3
                                    

(Hemşire : H ,Chanyeol:Dr.Park veya CY,Baekhyun:BBH)

Hastanede sakin bir gündü.

Ta ki Dr.Park'ın yanına gelen hemşirenin şunu söylemesine kadar;

''Dr.Park ağır bir hasta geliyor''

Hemşire bunu söyledikten sonra Dr.Park Chanyeol hemen dışarı fırladı,hastanenin kapısından çıkmasıyla ambulansın gelmesi bir oldu. 

Chanyeol'un içinde kötü bir his vardı ..Sebepsizce

Ambulansın arka kapısının açılmasıyla sebebi belli olmuştu.

Sedyede yatan Dr.Byun Baekhyun'u görmesiyle şok olmuştu.

Byun Baekhyun'u gördüğünde neden şok olmuştu peki?

2 Senedir onu sevmesi ve ona söyleyememesi idi.Söyleyemeden yolları ayrılmıştı.Şimdi ise yolları yine kesişmişti .

Bir kaç dakika ona baktıktan sonra yanındaki hemşire ona seslendi

H:''Dr.Park''

Chanyeol hemşirenin sesiyle irkilerek sedyeyi hastanenin içine götürmelerini söyledi ve yanında gitti.

Endişeyle şöyle dedi ;

H-hastanın nesi var?N-neden bu halde ? Hemen ameliyata almalıyız !

H:Dr.Park sakin olun,evet ameliyat olacak.Bir süre kalpteki kan dolaşımı durmuş,fakat bu kan dolaşımını yerine getirdik.Ameliyat olması gerek..

Dr.Park:AH!Ameliyathaneyi hazırlayın ,Hemen ! çabuk!

Dr.Byun Baekhyun'u bu halde gördüğü için çok kötüydü,birde onu ameliyat edecekti.Çok zorlanacaktı..

Dr.Park yere çökmüş,dizlerine kapanmış ve hafiften ağlıyordu.3-4 dakika sonra hemşire yanına geldi.

H:Doktor Park,Hasta ve ameliyathane hazır sizi bekliyoruz,*duraksar*Şey Dr.Park?

Dr.Park kafasını kaldırarak:Ah,şey t-tamam .

Ayağa kalktı ve gözyaşlarını sildi.

H:Dr.Park siz iyi misiniz?

Dr.Park:E-evet hadi..

Ameliyathaneye girdiler.Chanyeol derin bir iç çektikten sonra ameliyata başladı.

Terleri ve gözyaşları birbirine karışmıştı..

Sırılsıklam aşık olduğu kişiyi öyle gördüğü yetmiyormuş gibi bir de ameliyat ediyordu.Onu tekrar hayatta tutmak ne kadar zor olabilirdi ki ?

Canı acıyarak ameliyata devam etti.

6 saat sonunda ameliyat bitti.Baekhyun normal odaya alındı.3 gün sonra uyandırılmayı deneyeceklerdi.Chanyeol odasına kapandı,ağlamasını durduramıyor bir yandanda etrafında ne var ne yok yerlere savuruyordu.Daha sonra yere çöküp dizlerini toplayarak,saçlarını yolmaya başladı:

Ah!Baekhyun..Korkuyorum..Şimdi olmayacak değil mi ?

2 sene sonra şimdi olamaz.Tanrım lütfen onu koru!

Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı.Toparlandıktan sonra nöbet sırasının kendisinde olmasını talep etti,talebi kabul edildi.

Saat geceyarısı idi ,kimse yoktu.Baekhyun'un odasına girdi,elleriyle baekhyun'un saçlarını okşayacaktı fakat yapamadı ellerini geri çekti.Sabaha karşı uyandı..

Baekhyun'u kontrol etti.Bir tepki yoktu.Daha fazla endişelenmeye başladı.Hemşire odaya girdi

H:Dr.Park hastanın durumu nasıl?

Chanyeol onu tersleyerek:Sanane!odadan çık! 

Hemşirenin surat ifadesi asılmış bir şekilde odadan çıktı.

Koltuğu baekhyuna doğru yaklaştırdı,kafasını yatağa koydu ellerini Baekhyun'un ellerinin üstüne koyarak :

Ah!Şimdi olmaz Baekhyun!Nolur..Tanrım nolur!

Baekhyun ilk önce işaret parmağını hafifçe hareket ettirdi ve hafiften gözlerini açtı..

Chanyeol bunu hissederek kafasını kaldırdı

Ve.....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doctor Park Family (DPF-ChanBaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin