Louis Tomlinson one shot

344 4 2
                                    

Jeg kunne mærke noget på min skulder, og åbnede langsomt øjnene. Det var Louis. Hans pande lå op af min skulder.

”Lou?” spurgte du.

Han gryntede, og du kunne ikke lade være med at grine. Han åbnede søvnigt sine øjne.

”What are you laughing at?”

”Oh nothing! You’re just very sweet, when your sleeping!”

Han trak på skuldrende og lukkede øjnene. Så han troede han skulle sove igen? No way! Jeg tog en pude og kastede den i hovedet på ham. Han slog hurtigt øjnene op, og satte sig op i sengen med et chok.

”What the f**ck are you doing?... PAY BACK TIME!” Han tog fat i en anden pude og kastede den mod mig.

”Oh good, that was close!” udbrød jeg, og klasekede en pude lige i ansigtet på ham. Han sprang op på mig, og begyndte at kilde mig.

”Noo-ho-ho-ho Lou-u-uu! Sto-ho-op i-it!” grinede jeg, og kunne næsten ikke få vejret.

”Only if you say I’m the best and hottest boyfriend you have ever had!” sagde han og kilede mig mere.

”Okaaaaaaay! You’re the best and hottest *host host* boyfriend I’ve ever had” Sagde jeg og smilede overdrevet. Han begyndte at kilde mig igen.

”Well, well, well… I think you shuold say that one more time” Sagde han og grinede, mens han blev ved med at kilde mig.

”OKAY!” udbrød jeg grinende.

”You are the best and hottest boyfriend I have ever had!” Sagde jeg, og kunne se et tilfreds smil brede sig over hans læber.

”Thanks darling” sagde han, og lænede sig ned over mig, for at kysse mig. Vores kys blev hurtgt vilde, og hans tunge brød ind i min mund. Han fik hurtigt trukket min t-shirt af, og kastet den ned på gulvet. Jeg lod mine hænder glide ned over han veltrænede mave, og trak hans natshorts af. Hans hånd spændte min BH op i en glidende bevægelse, og nussede min ryg. Et lille støn slap over mine læber, og jeg kunne mærke hvordan det fik ham til at smile. Han trak mine trusser af, så jeg nu var helt nøgen. Hans hænder var overalt på min krop, og kærtegnede den. Jeg trak langsomt ned i hans boxers…

Han kollapsede over mig.

”Waow baby!” mumlede han mod mit bryst. Jeg smilede til ham, og kyssede ham på munden.

”I love you Lou!”

”I love you too Lene!”

Sådan lå vi lidt. Vores svedige kroppe helt tæt på hinanden.

”I’m hungry…” mumlede jeg, og Louis begyndte at grine.

”Okay babe, I’ll make some breakfast” sagde han og kyssede mig i håret før han rejste sig.

Håber i kan lide det!

Lots of looove xxx.

One Direction One shots! DKWhere stories live. Discover now