1.Kapitola

9 2 0
                                    

„Ahoj Em"
„Ahoj Elis"

Em byla moje nejlepší kamarádka, znaly jsme se od 1.třídy. Byla to drobná blondýnka s vlasy až k zadku.
Oči mela modré.

"Jak se máš? " zeptala se
"Jo fajn a s Danem už je konec"

Dan byl můj přítel chodili jsme spolu rok a pul,ale pak se to nějak začalo hroutit a my si řekli ze by bylo lepší to ukončit.

"Jakto??Musíš mi všechno povědět"

Všechno jsem ji řekla až do posledniho detailu.

"To mě mrzí" řekla
"To ani nemusí, jsem teď šťastná, jsem taková volna"

"Tak víš co?zajdeme si do cukrárny"
"Fajn" řekla jsem nadšeně

Nesla jsem si kafe když do mě najednou někdo strčil, káva se na mě vylila a já upadla
"Co to kurva!!?" řekla jsem si v duchu

"Strašně moc se ti omlouvam,jsi v pořádku?... moc mě to mezi" řekl ten někdo a tak jsem se konečně koukla na toho ..............anděla.

Byl nádherný, jeho oči byli nebesky modré a vlasy havrani barvy.Byl vysoký a vysportovany.

Elis,prestan slintat řekla jsem si
"To je v pohodě"řekla jsem po půl hodině civeni s otevřenou pusou.

"Jmenuji se Alex" řekl a pomohl mi vztat
"Já jsem Elis" řekla jsem s úsměvem.

"Tak Elis zvu tě na kávu, dluzim ti to"
Podívala jsem se na Em a ta se jen usmala a řekla že už stejně musí jít.
"Dobře" řekla jsem

S Alexem jsem si hezky popovidala a dozvěděla Jsem se o něm hodně věcí. Bylo už pozdě a musela jsem jít.
Šel mě vyprovodit a u domu jsme si vyměnily telefonní čísla.

"Nechces se jít zítra projít?"
"Ale jo,ráda"
"Tak zítra ve dvě u tebe, budu se těšit Em,ahoj"
"Já taky,ahoj"

Rodiče odjeli na pracovní cestu do Dubaje na cely týden.Tak jsem byla doma sama a bylo to fajn.
Nemohla jsem usnout, musela jsem furt myslet na zítřek a strašně moc jsem se těšila.
Rano jsem se probudila až v jedenáct.
Šla jsem se najíst a projela jsem instagram,facebook,twitter a další. Bylo už pul jedné a já si řekla že by bylo fajn se jít připravit.
Dala jsem si rasenku a jemné linky.
Vlasy jsem si projela Zehlickou,hodila jsem na sebe černé roztrhané džíny, bílé superstary, zelenou khaki bundu a bilou čepici.
Právě zazvonil zvonek a já běžela otevřít, venku krásně snezilo.

"Ahoj"
"Ahoj Alexi"
"Kam pujdem?" zeptal se
"Nevím, kam jen chceš"
"Dobře něco ti ukazu"

Nedávno jsme se sem pristehovaly a já to tu moc neznala, tak mě alespoň provede.Přišly jsme na louku a vedle byla lavička, tak jsme si sedly a on mi řekl něco hrozného...

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat