Řekl mi že, ma sestru, která ma rakovinu a že má už jen pul roku života.
"No a moje mamka mela taky rakovinu a před rokem zemřela"řekl se slzami v očích.
"To mě strašně moc mezi" odpověděla jsem a objala jsem ho.
Ale pořad mi vrtalo hlavou proč to řekl právě mě. Vždyť mě zná jen dva dny.Musela jsem na to pořad myslet."Alexi?"
"Hm?"
"Proč jsi řekl takovou smutnou věc zrovna mě? Vždyť mě znáš jen dva dny."
"No...protože jak jsme si včera povidali asi dvě a půl hodiny zjistil jsem toho o tobě celkem hodně a myslím, že jsi hodně hodná a dokážeš druhým naslouchat a he jsi chápavá"řekl mi s úsměvem,a to mě dojalo
"Děkuji" zacervenala jsem se trochu a on se jen usmal, božský snezilo a on mě přivedl na krásnou zasněženou a rozlehlou louku,už bylo asi sedm hodin.
Jen tak jsme se dívali na louku a vesničku,která krásně svítila.
"Elis?"
"Jo?"
"Mám tě rád"usmal se.Mela jsem ho taky moc rada.
"Já tebe taky"
"Ale já tebe víc než jako kamarád"
Dívali jsme se do oči, on mě drzel za ruce...Přibližovali jsme se k sobě jako by nás k sobě něco tahlo. A najednou se jeho rty ocitly na mich. Bylo to krásné a nezapomenutelné, snezilo a vítr mi val ve vlasech a my se libali.
Když jsme odcházely, tak jsme už odcházeli jako pár a ne jako přátelé.Drželi jsme se za ruce. A byli jsme oba spokojení. Nabídla jsem mu jestli u nás nechce přespat.
"Vážně bych mohl?"
"No jasně"
"Tak dobře dobehnu si domů pro věci a taťkovi řeknu ze budu spát u kamose"
Byla jsem stasntna.
Za chvíli zazvonil a já běžela otevřít.
Stal venku s taskou a já se na něj usmivala.Vyšli jsme schody a já se zeptala co budeme dělat.
"Kouknem na film?"
"Fajn a jaký žánr?"
"Komedie?"
"OK"prikyvla jsem
"Objedname si k tomu pizzu?"
"Dobře"řekl
Když přivezli pizzu tak jsme zaply film. On mi vytrhl krabici pizzy z ruky a já se na něj nechapave podívala.
Klekl si přede mě na jedno koleno,otevřel krabici,podíval se na mě a řekl.
"Elis Winsletová,staneš se moji přítelkyní?"začala jsem se smát a on taky, prikyvla jsem.
"Ano" on vyskočil objal mě a vyzdvihl me nahoru. Oba jsme se smali a pak se topilo v moři polibku.Koukali jsme na film,já měla hlavu položenou na jeho rameni a on tu jeho na moji.
Byl to krásný večer.