KATIL

4.6K 90 14
                                    

Katil asrama kitaorang ni 2 tingkat.Seingat aku,katil kitaorang ni jenis besi lama cause time aku masuk asrama awal tahun,katil macam dah nazak.ciann aku tengok..

Nak dijadikan cerita,time aku nak tidur,aku dengar ada orang ketuk bawah katil aku.

Aku ni jenis penakut sikit,since aku masuk asrama.

Aku terkejut beruklah kan.Maklumlah,katil aku katil atas so,aku ingatkan ade orang main main ketuk ketuk bawah katil ni,so aku biarkanlah.

Tapi,makin lama makin kuat bunyi tu.macam benda tu nak suruh aku tegur.

Aku ni jenis panas baran sikit.so,aku sound lah.

"Katil bawah,senyap sikit boleh tak?".

Lepas aku sound je,bunyi tu dah takde.Bila aku fikir balik,katil kat bawah aku ni,takde orang.memang meremang lah bulu bulu aku.

Dalam mulut aku ni dah terkumat kamit baca ayat qursi.tunggang langgang,beb!

Lepas 10 minit macam tu,Tiba Tiba keberanian aku datang.aku jenguk lah sikit katil bawah tu.Nak tahu ade ape??




















.
















Nothing!langsung takde pape kat atas tilam tu.masih keadaan seperti malam sebelum kami semua tidur.maksudnya,katil tu tak diduduki orang pun!

Aku pun tengok jam.1.56 pagi.Yup!that's why bende tu kacau aku.













































Cuba bayangkan time korang baca bende ni atas katil,Tiba Tiba ada benda ketuk bawah katil kau.lepastu kau tengok bawah ade.........................

ASRAMAWhere stories live. Discover now