Unexpected Encounter 😱

177 9 5
                                    

" Ahh susahnya nak cari kerja " , ujar Rae-Sang . Rae-Sang baru sahaja selesai  menemu duga di Syarikat OneUtama tetapi tidak diterima kerana cara pemakaiannya yang agak selekeh . " Mentang-mentang aku tak cantik , senang-senang je halau aku macamtu " , kata Rae-Sang dengan marahnya .

Pagi itu , Rae-Sang bersiap untuk menemu duga di Syarikat Star . " Yeah , harap-harap kali ni aku dapat kerja "

Setelah sampai di syarikat tersebut , dia amat terkejut kerana syarikat tersebut merupakan syarikat pengasas Majalah Porn Star . Pengerusi tersebut menyeru Rae-Sang untuk menukar pakaian yang lebih menonjol dan lebih "sexy" .

" Hah awak kena pakai pakaian yang lebih menonjol paham tak " , kata pengerusi tersebut .

Knock knock knock ...

" Tuan, tuan ada meeting bersama model-model syarikat kita di Kelab Fun " , kata setiausaha pengerusi tersebut dan menarik Rae-Sang sekali .

" Apa masalah dia ni tarik-tarik aku , aku bukan nak kerja ni pun , pabooo (bodoh dalam bahasa korea) " , rengus Rae-Sang .

Rae-Sang membuat rancangan untuk lari daripada tempat tersebut . " 1 2 3 lariiiiiii " kata Rae-Sang .

.......

Suga berjudi pada malam itu . Selesai berjudi dengan keadaan mabuk dia keluar daripada tempat tersebut . Tiba-tiba , seorang perempuan menuju kearahnya sambil berlari . " Eh apa kenapa ni kenapa ni " , ujar Suga . " Lalu perempuan itu memukul kepala Suga menggunakan kasut tumit tingginya kerana memikirkan lelaki itu juga dalang daripada ahli-ahli yang mengejarnya .

" Ahh , bodoh , rambut macam taikkkkkk " jerit Suga kerana rambut perempuan itu diikat seperti taik . Suga terkejut apabila mengetahui perempuan tersebut sangatlah kuat sehingga mampu menendang orang-orang yang mengejarnya .

Perempuan itu lari meninggalkan Suga juga kasut sebelahnya . Setelah itu , Suga telah dibelasah oleh ahli-ahli yang mengejar perempuan tersebut kerana mereka pikir Suga merupakan kawannya .

" Ahhhh rambut macamm taikkk tak gunaaa " marah Suga sambil keluar dari tempat tersebut . " Tuan , tuan kenapa lebam lebam ni " kata Setiausaha Kim . " Kaulahh bodoh sangat , dah tau aku keluar lambat patutnya kau risau cari aku kat dalam " kata Suga . " Maaf tuan " .

" Hah , aku nak kau cari pemilik kasut ni selagi kau tak jumpaa jangan cari aku dan tak lupa juga rambut dia macam TAIKKKKK ! " ujar Suga . " Hek eleh , dia ingat dia Prince yang mencari Cinderella ke " kata Setiausaha Kim perlahan .

" APA KAU CAKAP , CAKAP SEKALI LAGI " , kata Suga . " Eh takde takde ", kata Setiausaha Kim . " Hah apa-apa lahhh yang penting kau kena cari perempuan tu untuk jumpa aku . PAHAM . Dah aku nak balik . Bye " ujar Suga . " Tuan , Tuan ,  Tuannnnn " , kata Setiausaha Kim .

Bersambung ....

Dah habis pun part 1 . Hihi , sorry tau kalau tak best , em sorry kalau ada typo ke apa hehe . Em , any idea ? Just comment guys 😄 . Vote vote hihihi 😂😘 . Okey see u next chapter. Byee .

My Stupid Boss  Where stories live. Discover now