Mám práci

53 8 6
                                    

,,Jóóó“ zařval sem když jsem zjistila že mě přijímuli do práce. Asi se divíte že se tak raduju,ale to není jen tak obyčejná práce .V téhle práci vám platí za to že si fotíte selfie. No přesněji si musíte fotit Selfie s celebritami.,,Konečně ráno “ řekla jsem a vyskočila z postele. Rychle jsem se nasnídala a letěla do práce abych  hned první den nepřišla  pozdě. Pozdravyla jsem všechny co jsem vyděla a šla do kanceláře šéfové. ,,Dobrý den“ řekla jsem a vstoupila dovnitř .,,Dobrý den “ odpověděla šéfka. Dala mi lekci o tom jak mám vlastně ty Selfie fotit jestli trapné,srandovní, nebo hezké. Můj první úkol byl se vyfotit s Selenou Gomez . Letěla jsem kvůli tomu až do New yorku. ,,Tak jsem tady“ stala jsem před obrovským domem a rozhlížel jsem se kde je ho konec. Byl opravdu velký, ohromně velký.
,,Crrrrrr“ ozvalo se když jsem zmáčkla zvonek. Najednou se otevřeli dveře a v nich stál nejspíše  Selenin sluha. ,,Kdo jste?“ zeptal se mě. ,,Jsem fotografka z Londýna “odpověděla jsem nejistým a vystrašeným hlasem.
Řekla jsem mu ze bych potřebovala vyfotit zaujímavé Selfie. Odpověděl ze mužů dále ale jen pod podmínkou ze fotky nebudu nikde zveřejňovat. Zarazila jsem se a zadíval se do domu. ,,Dobrá“ odpověděla jsem a šla dále. Vevnitř byl dům ještě větší jenom předsíň byla velká jako náš obývák.
A pak jsem konečně viděla Selenu měla na sobě nádherný outfit: bílé tričko stylové kratasi bílé kecky a černou mikynu.

A pak jsem konečně viděla Selenu měla na sobě nádherný outfit: bílé tričko stylové kratasi bílé kecky a černou mikynu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ahoj“ řekla jsem okouzleně. ,,Čau“ odpověděla Selena. Zeptala se mě co tu chci a já ji odpověděla že bych si s ní potřebovala vyfotit na nějakém místě v New Yorku nebo v jejím domě. ,,No“ řekla zamyšleně ,,V mém pokoji by to možná šlo.“ Šla jsem s ní do pokoje než jsme tam došli museli jsme vyšlapat dlouhé schody. Ale stálo to za to byl nádherný a krásné vyzdobený.
,,No téééda“ odpověděla jsem s úžasem. ,,Tak si vyber místo“ řekla mi. Vybrala jsem si místo u okna s výhledem na New York.

Vytáhla jsem tedy můj mobil a zapnul foťák

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vytáhla jsem tedy můj mobil a zapnul foťák. ,, 1, 2, 3 teť “ řekla jsem a z mobilu se blesklo. Tak to pokračovalo ještě asi 10 minut. ,,Tak hotovo“ řekla jsem radostným a zároveň nejistým hlasem, protože ten sluha říká ze to nemuzu zveřejňovat. Háček je v tom že fotím do časopisů. ,,No nic“ řekla jsem a rozloučila jsem se. Asi v 23:30 jsem se vrátila domů. Bylo asi devět hodin když jsem došla do práce, sice jsem šéfce můj pozdní příchod chvíli vysvětlovala ale nakonec to pochopila. ,,Páááni“ řekla šéfová když jsem ji ukázala moje fotky. Pak jsme moje fotky stáhli na počítač a poslali. O pár dní později odepsali ze fotky jsou úžasné. Časopis který pak vyšel se prodal rychle. A to s tim zveřejňování? To se ani nedozvěděli.

Prosím napište mi jestli mám pokračovat. :-)

Selfie aneb bezva práceKde žijí příběhy. Začni objevovat