Megfejthetetlen

21 1 0
                                    

A könyv ami a kezemben lapult, lapjai gyűröttek voltak. Fekete borítása volt, gyönyörű szép betűkkel borítva. A szöveg a következő volt.

Felkészültem a halálra

Lapjain a betűk, gyöngy betűkkel voltak írva. Minden egyes sor egy megfejthetetlen titkot rejtegetett, s ha az ember elkezdte olvasni, mindig elgondolkodott a sorokon, ha akarta ha nem. Én is ugyan így voltam ezzel.

Éjjel egy óra múlott, de én még mindig a sorokat pásztáztam. Figyelmesen olvastam el minden egyes szót, s lassacskán az emlékezetembe vésődtek a könyv gyöngy betűvel írt sorai. Nem tudtam letenni a könyvet, egyszerűen a fogja voltam. Kezeim már zsibbadtak, szemeim már csukódtak volna lefelé, de én nem adtam fel, olvastam és csak olvastam.

Már csak arra lettem figyelmes, hogy a sötét szobába behatol a reggeli napsugár. Ijedten pillantottam az előttem álldogáló üres polcra, amin csak az órám pihent.

- Már ennyi az idő? Ijedten néztem a könyvre ami a kezeimben hevert. – Még csak végig sem olvastam. Szomorúan tettem magam mellé a könyvet majd feltápászkodtam az ágyamról.

Fáradt voltam, fáradt lelkileg, testileg.

 A fürdőbe igyekeztem, majd mikor beléptem a helységbe, bezártam magam mögött az ajtót. A tükörre pillantottam majd csalódottan hunytam le a szemeimet. Eltűnt az a fiú aki eddig voltam,eltűnt az a srác aki életvidám volt minden nap, már nincs többé.

A csapot megnyitottam majd a vizet a tenyerembe gyűjtve lelocsoltam az arcomat.


                                                        ~~   Két órával később  ~~



A szoba tágas volt, falain meleg színek pompáztak.

- Hogy vagy Matt? Az előttem üllő férfi kíváncsian fürkészte arcomat. Kezeiben egy füzet pihent, no meg egy toll. Nem válaszoltam, a tekintetem az ablakra szegeztem. Csend telepedett a szobára. – Matt kérlek beszélj velem. Még mindig nem válaszoltam, megráztam a fejem, majd felálltam és elhagytam a szobát.

A gondolataim, elárasztották az agyam, szemeimbe könnyek gyűltek.

Elegem volt már mindenből, és ha lett volna rá lehetőségem, már régen nem élnék.

A nevem Matt, a fiú akit sosem fogsz tudni majd megfejteni. Örök titok maradok számodra, kedves olvasó!


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Halk szavakWhere stories live. Discover now