"Emmas perspektiv"
När jag vaknade på morgonen så såg märkte jag att Oscar låg bredvid mig, och han sov.
Jag la mig närmare och våra läppar var bara nåra millimeter från varann, och då tryckte han sig mot mig, och vi kysstes.
-Gomorron på dej me Emma, sa han och log.
Det knackade på dörren och Alex öppnade.
-Ehm Oh Oj va händer här då?
Jag bara kröp under täcket väldigt fort.
Alex skrattade och stängde sen dörren, kom ner till frukost när ni är klara, skrek han påvägen ner för trapporna.
Jag stack ut huvudet från täcket och kollade på Oscar.
Han kliade sig lite nervöst i nacken och kollade sedan på mig.
"Oscars perspektiv"
Det där var ju lite stelt, sa jag och kollade på Emma.
Hon bara skrattade och la ansiktet i kudden.
Jag kröp ner under täcket igen och kramade om henne.
Hon kollade på mig och log, jag kysste henne, och asså allt kändes bara så bra, att vara med henne, att vara i samma säng <3. Sen så reste jag mig upp långsamt och tog på mig min t-shirt.
Emma gick fram till spegeln och satte upp sitt hår i en slarvig tofs, för att få bort håret från ansiktet.
Emma hade på sig korta små shorts och ett linne. Jag gick fram till spegeln och kramade om henne bakifrån. Jag kysste henne på nacken och sen på hennes öra, tills hon vände sig om och tog tag runt min nacke, och kysste mig.
Jag log bakom kyssen och kände massa fjärilar i magen. Jag ville typ inte gå ner och äta frukost utan bara stanna kvar här inne med henne. När vi gick ner för trappan så hörde vi hur Emma och Alex föräldrar pratade och man hörde Alex ibland.-Nämen här kommer de ju, sa Alex och log.
"Emmas perspektiv"
-Gomorron pappa och mamma sa jag och log emot dem.
-De log tillbaka och sa gomorron i kör.
Vi satte oss i den lilla soffan igen, och Oscar hade sin hand på mitt ben och jag kunde känna hur han smekte mitt ben med sin tumme. Jag log lite grann och tog tag i hans hand och kramade om den. Efter frukosten så gick vi upp på mitt rum igen borstade tänderna, efter det så gick jag och la mig i sängen igen för att kolla på min mobil lite grann. Jag hörde när Oscar kom in men jag tittade på min mobil.
"Oscars perspektiv"
När jag kom in i Emmas rum igen så låg hon och tittade på sin mobil. Jag gick och la mig bredvid henne och la täcket på oss. Hon sneglade lite på mig för hon såg att jag tittade på henne. Jag kunde inte låta bli, jag satte mig på henne och började kyssa henne, på munnen, på kindbenen och på halsen, jag gillar henne så mycket.
YOU ARE READING
You & I O.E
FanfictionEmma ska pröva en ny dans studio. Innan så har hon dansat i Göteborg men hon och hennes familj behövde flytta till Stockholm. Hon har bott där i snart 4 månader och har bara dansat hemma. Sen så berättar hennes pappa att hans kusin jobbar på en dans...