?

99 6 88
                                    

Kaede,sence kimim?
Oltayı attım da yakaladın mı merak ediyorum.Bir kişi en azından sazanlık yaptı mı?

Mesaj atma zahmetinde bulunur musun?Cevabını biyografimde vereceğim.

Çok basit şeyler ortaya attım ve tahmin ettiğini düşündüğüm kişinin karakteristik özelliklerini ona habersizce kullandırttım.Evet, iyi oynuyorum ve senden önde olduğum söylenebilir.

Eğer sazansan:
Yanlış diyip geçeceğim.
Eğer başka birini demişsen:
Yine yanlış diyeceğim.

Çünkü tahmin etmen imkansız.Ben sizin yolunuzu kendim seçtiğim ve yönlendirdiğim sürece imkansız.

Eğer ki doğru ise:
Onu bilmiyorum.Yine yanlış derim herhalde.

3 tahmin hakkın var.Mesaj kutusuna yol al bence.

Haberin yok,ama istediğim yolda ilerliyorsun.

İnsan kopyalamanın bebek işi olduğunu biliyor muydun?

Ayrıca mesajlara cevap veremiyorum,yorum yapamıyorum çünkü e posta onaysız.

Vivi, -sana Shiro demek hoşuma gitmiyor,Vivi diyeceğim.- profil resmimdeki bir animeden değil.Utauloid galiba.
Yukari Yuzuki.Sesi hoşuma gidiyor.

TheEnesAlperRap miydi, atağım yok.Hareketim var.Bu bir bombardıman değil.

Aslında onu kabullenmeniz doğal.Benim kadar değildi o anti.

Ve evet Vivi, tam da 5 Ocağa denk getirecek şekilde.
O sayıların verdiği ipuçlarından 5 Ocak çıkmak zorundaydı.Evet ipucu verdim.Yazıktır günahtır.

Acaba kim bu tarihi hatırlıyor,bir anti bile hatırlıyorsa herkesin hatırlaması gerekir.Gerçi cevap zaten tahmin edilebilir,yani orjinalinden bilmezler büyük ihtimal,tahmin ederler.

Oh,Kaede oltaya mı geliyor ne ;)?

Bu akşam sazan mı pişecek ki?

Dalga geçiyorum :)

Neyse.

Kaede,Mustafa'nın yanderesiydin bi ara.Hala da öyle misin?

Tenshi,-kullanıcı adından yola çıkıyorum- gerçekten kim olduğumu bilseydin bence şaşırırdın.

Kaede,diğer antiye de yaptığın birşeyi bana da yapar mıydın?
İstiyorum falan değil,sadece değer miyim onu bilmek istiyorum.

Etrafındakileri bence önemsiyorsun,ama en büyük sırrını verecek kadar güvenmiyorsun.Tetiktesin çünkü her an herşey olabilir.Kime güveneceğini özenle seçiyorsun.O seçtiğine de önemli birşeyler söylemiyorsun.Hayattan dersini aldın,alıyorsun da ve bu ders çok işine yarıyor,artık arkadaş ilişkilerinde daha olgunsun.Öyle hissediyorsun.Ama böyle olması iyilik yapmanı veya affetmeni engellemiyor.Kendini tehlikeye atmamaya dikkat ediyorsun.

Yanlış mı?

Tecavüze uğradım ya da uğramadım,ne fark eder?Bakire değilim işte.

Vivi şu AMBULAĞĞĞNS eskidenki Vodafone reklamından mı xD Onu hatırlattı xD

Belki o Lily bile değilim de liseli falanım,sürüyle sevgilim oldu ve hepsi ile yattım?

Belki ben aslında dediğim gibi de değilim,pavyonda çalışan genç bir kızım ve paramı bundan alıyorum?

Ya da bir fuckbuddy -yattığınız ama duygusal ilişkiniz olmayan kişi.-yim ya da fuckbuddy'im var?

Bilemezsin,işin eğlenceli kısmı da bu değil mi zaten?

Bu bir puzzle.Çoğunuzun ipuçlarını kaçırdığı bir puzzle'ın içindeyiz şuan,ve bu puzzle'ı ben de çözmeye çalışıyorum.

Her an kitabı silebilirim,dikkatli okuyun.

Bir kaç ipucu vereyim bari.Kolaylaşsın.

Kendim hakkında/

#Undertale candır.
#5. Sınıftan büyük olduğumun garantisi zaten yukarıda.
#En sevdiğim hayvan timsah.Garip mi?Geçmişten kalma dinazor gibi birşeyler onlar.Dişlerinin gücü normal dinazorların bazılarının üstüne bile çıkıyor.Çok belgesel izlerim.
#Yatağımın yanında priz yok.
#Evcil hayvanım yok.
#Galerimin çoğunluğu Yukari'nin fotoğrafları ile dolu.
#1 tane anime izledikten sonra anime izlemedim.İzlediğim de Attack on Titan'dı.
#Gerçek adımın baş harfi D.
#3 kere birini sevdim ve üçü ile de çıktım.Orospu de istersen,kim olduğum arayışındayım.

Hesap hakkında/

Bir kaseye kaç tane kurabiye sığdırabilirsiniz ve kırılmazlar?

Bu kolay bir ipucu oldu.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Bir de,kimin kimi ne kadar iyi tanıdığını asla bilemezsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

---Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin