levél pár embernek

68 11 2
                                    

kedves lány, aki pornógráfia írásával lett sikeres!

légy üdvözölve itt!

eleinte rosszul álltam hozzád, és a többiekhez, de mindenki ember nem?

miért is álltam rosszul hozzád?

mert azt hittem, hogy csak egy figyelem hajhász kis liba vagy, aki nem képes megdolgozni a nézettségért.

az állításom első fele valóban igaz.

figyelemre vágysz, igaz?

biztosan eltervezted ezt magadban.

"az átlagos kis románcok már nem érdekli az ittenieket. írjunk a szexről, arra mindenki kíváncsi!

és.. végül is igazad van.

tényleg kíváncsiak rá a wattpad lakók, mint bárki más.

elárulok valamit.

lehet, hogy a történetre kíváncsiak lesznek, de rád nem.

csak arra, amit nyújtasz.

nem fogják megjegyezni a nevedet, csak azt, hogy hányféle pózban közösültek a szereplőid.

ha pedig eljut az emberke arra a pontra, hogy megnézze a profilodat, akkor elkönyvel egy ribancnak, hisz csak azt fogja látni, amit nyújtasz számára.

szexet.

átfogja látni, hogy a nézettségért csinálod.

kik nyújtanak még szexet, hogy kapjanak érte valamit?

na ugye.

most tiltakozhatsz magadban:

"jesszus, én nem vagyok kurva, ne már Janka!"

persze, ezzel nem azt mondtam, hogy az is vagy.

te egy lány vagy, aki elvesztette a hitét, hogy alkosson itt valami populárisat, de igényeset, ezért a könnyebb utat választotta.

én ezt megértem.

talán én értem meg ezt legjobban.

hisz az én múltamban is fellelhetők ilyen típusú írások.

igen.

nem abból az okból, amit most leírtam, de én is megtettem.

el nem hittétek volna, de én is csináltam hülyeségeket.

mindenki csinál hülyeségeket.

sajnálom.

szóval mi mondandója a szövegnek?

azt, hogy próbálkozz.

alkoss újat.

pornógráf tartalmakat én is tudok írni. bárki tud írni, aki wattpadozik.

ezen kívül, ami felkerül az internetre.. az ott marad.

azt onnan nem tudod leszedni.

ha még mindig nem vagy biztos abban, mit tegyél, akkor elárulok valamit.

népszerű egy kreatív történettel is lehetsz. sokat kell rá várni, de lehet, hogy sikerülni fog. ha pedig sikerül, akkor szeretni fognak. megakarnak majd ismerni téged.

viszont ha összerittyentesz egy sablonos könyvpornót, akkor csak azt fogják értékelni, amit adsz magadból, és nem azt, ami benned van. lefogják szarni, ki vagy.

megéri egy üres kurvának lenni más szemében?

(Just Sayin': ha szeretnéd, segítek neked. nem vagyok profi, de talán elláthatlak pár tanáccsal.

all the love

shutuptease)

Oh, My Kecske - MehWhere stories live. Discover now