Unde or fi oare ?
☆ Din perspectiva lui Suga ☆
Eu : Esti sigur că astazi chiar nu trebuia sa ne intalnim cu managerul ?
Jin : Pai , normal da . Trebuia . Cam acum vreo 10 minute .
Eu : Cum ?...
Jin : Suna-l pe manager si spune-i c-am avut o treaba importanta de facut şi de aceea nu am putut sjunge la timp .
Eu : Acum ?
Jin : Da , acum !.......
Prin telefon :
M : Alo?
Eu : Buna ziua domnule !
M : Buna Yoongi . Dar de ce nu ati venit astazi in parc pentru mica intalnire . Trebuia sa discut ceva cu voi .
Eu : Am avut o treaba importanta de rezolvat şi nu am putut ajunge la timp.
M : Ok . Am inteles . Dacă tot v-am prins acum la telefon , trebuie sa va spun ceva .
Eu : S-a intamplat ceva ?
M : Ei bine , peste doua zile , bine , in mai putin de doua zile , veti avea un mini-concert in fata a catorva fani. Un mini-concert de Craciun . Normal , i-am spus lui Sun-Hi ca maine voi veni pe la voi , dar acum se pare ca nu mai este nevoie .
Eu : Stati putin , v-ati intalnit cu Sun-Hi ?
M : Da .
Eu : Aaa... ok atunci . La revedere !
M : Pa baieti .........
Jin : Hai sa nu-i spunem nimic. Hai doar sa-i faci surpriza si apoi vedem noi continuarea povestii ...
Eu : Ok .
Peste cam 15 minute , am ajuns acasa.
Am batut la usa, m-am pus in genunchi , am luat buchetul de trandafiri si am asteptat ca Sun-Hi sa deschida usa.
Sun-Hi : Ce... se petrece aici ?
Eu : Sun-Hi , vrei sa ma-nsotesti in viata de-acum si-n viata ce va urma pentru tot restul vietii ?
Sun-Hi : Stai , stai , stai ... Ce spui? ??
Eu : Vrei sa fi sotia mea ?
Sun-Hi : Eu ... Eu ...______________________________________
De acum in colo, numele Soo-Min , a fost inlocuit .
Pe sora lui Kim Seokjin , o va chema de-acum Sun-Hi .
♡☆♡☆♡☆______________________________________
CITEȘTI
Este Doar O Minciuna Sau Un Adevar
RomanceIn aceasta carte este vorba despre o fata pe nume Soo-Min ( Sun-Hi ) ☆Ea este sora lui Jin . ☆Suga o place pe Soo-Min ( Sun-Hi ) Iar acum va las sa vedeti ce se intampla in continuare. Pot spune ca va fi si putin suspans. Sper sa-mi cititi cartea...