Kurva sem kurva tam

498 24 0
                                    

"Crrn" ach bože zase ten jebnutý budík. Zanadávala som si v duchu. Škola prečo existuješ? Aby ľudia neboli jebnutý Ticho, a aj tak sú ľudia jebnutý prekrútila som očami nad mojim podvedomím. No nič sa nedá robiť idem sa obliecť. Rozhodla som sa pre:

A išla sa naraňajkovať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A išla sa naraňajkovať. "Čauko Chris" "Čau Lisa počúvaj dnes berieme aj Luka." "Musíme? Prosím nie veď je to pako" smutne som sa usmiala "Áno musíme a neprotestuj lebo pôjdeš pešo" prekrútila som. "No ok ale pome už lebo nestihneme" "crrrn" "To bude Luke choď otvoriť" vzdychla som si a išla otvoriť "Čaw" otrávene som pozdravila "Čauko princezná" "Ešte raz mi povieš princezná a vykastrujem ťa. Máš ešte čas utekať kým najden lupu" zasmiala som sa "Ale no princezná má ostrý jazýček asi by to chcelo ho trošku obrúsiť čo povieš?" 'Zvodne' sa usmial "Nie diky a pome už"

"Čau bro a užívaj" usmiala som sa na Chrisa "Čauko segra aj ty" tiež sa usmial. Vystúpila som s auta a pobrala sa do tej psychiatrie zvanej škola. Prvú máme matiku super nič neviem a to máme test. Uchechtla som sa. Čo tak niečo vyviesť učke? Áno už viem čo urobím. Uškrnula som sa. Keď som vchádzala do školy narazila som do niakej kurvy "Ja mám na štetky proste šťastie" povedala som si pre seba "Ako si ma to nazvala?" Povedala nasrato tá botoxová barbie "Čo si hluchá? Jaj sory cez tú umelinu nepočuješ" zasmiala som sa odkráčala do triedy. Vošla som a všetky pohlady padli na mňa. "No a ešte vy ma očumujte" povedala som nasrato. Všetci odvrátili zrak a venovali sa sebe. Iba som sa uchechtla a sadla si na miesto.  "Dobré ráno žiaci" prišla do triedy učka a všetci sa postavili len ja nie. Však načo si kaziť nohy kvôli niakej babke? "Lisa máš niaky problém s nohami alebo čo?" opýtala sa nasrato učka. "Nie nemám problém s nohami ale nechce sa mi aj ty by si si mala sadnúť lebo ti nohy odpadnú" zasmiala som sa. Vedľa mňa sa už Luke váľal od smiechu. "Dosť! Lisa a Luke do riaditeľne" zvreskla "Nechce sa mi je to ďaleko" povedali sme s Lukeom jedno-hlasne. Len som sa nad tým zasmiala. "Vipadnite okamžite!" Zase zvreskla "Ok ale dávaj si pozor aby ti protéza neodpadla keď vrieskaš ako pavián" zasmiala som sa a s doprovodom Luka vyšla z triedy. "Dobree ty!" Zasmial sa Luke "Diky nejdeme si zafajčiť?" Opýtala som sa ho "Môžeme" Vyšli sme z školy a sadli si na 'náš' múrik. Luke vytiahol krabičku a ponúkol ma. "Diky" usmiala som sa "Vidíš že vieš byť aj milá" zasmial sa Luke "Ak sa ti nepáči môžem byť aj drzá" "Nie nie takto je to lepšie" usmial sa Luke. Len som sa uchechtla a zapálila si. Nastalo ticho ale nie také trápne. Také uvoľnené každý v svojich myšlienkach. "Myslím že ťa mám trošku rád" povedal Luke a pozrel sa mi do očí "Aj ja ale naozaj len trošku" tiež som sa usmiala. Luke vyfúkol kruh dymu. "Naučíš ma to? Prosím" zasmiala som sa. "Kľudne" usmial sa a začal ma učiť. Daľších 15 min sme sa smiali a podobne. "Mám jeden nápad" povedal Luke a lišiacky sa usmial.....

Čautee
Nová časť na svete. Dúfam že sa páči. Čo myslíte aký nápad má Luke. Uvidíme v ďalšej časti. Btw hore je Megan (tá kurva do ktorej ráno Lisa narazila)

Bad GirlWhere stories live. Discover now