Den vlofemorty com to kill moi den i killd him nd vlosmetbrt cam nd I kild hi 2. Den harru dide. Nd darko nd vamire dide 2. den i dide.
"MY PI! I SAyD LOL wHilE criiNG FlirTilY.' den vlodemoeten cam nd sayed "kill hairy potty! den he huged me denwe kised lel'
den i cryedes flirty den hairy cam nd cried nf diied. dem draso mlfoyao came nf sayededa dT "me chete on him' den qe pokkrd mo sadu. Den anfea killd me. Den i dyed. dem i wet 2 da weird sisssterszam caonRaye.
DEn I CRieYDeD haPy nd SadY.
Den i dywdwC agane cuz de othus donetCv no wut dthw yararadfecbaj 2 dsoooooookBcsn.
'hai bil' I syedes. bil: hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii angggyas.
i wenstes to may skol: SaNt AntoNyas de Padua. den i did ma wok den i wn6 hom. i tout I trawe a mgcaip presaoln tingy but den i DId'nra cux pieiZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ! dne me spekla nd l hda deeeeeeeeeeeern but puigfarst nd ruasmbleordnemediedeeddenmecombckcuzmeinvinciblendidedkwutdissayeznymorlol" me sayeded liol.
Feb pi ndidntnowutdissayzcuzmeweerdndtupidndndndndndofk lol den me diedsz cuz y no me sayeddddlolz"
Den me foundzzzzzzzzz nd pi MD 8 da π cuz me likwzzzzzzzzz piezzzzzzaszszaz dosisdarandinwwstaroetrdevandimanomaknditwursacuzmemonowutdahequnmaojislokmesoconfuswsshrlpwuttgduzdisevenzayz?
Me=usdhgfdhmaVkacbngscbyadidkwutziafnhudisgsnkrazgjiscyadhhsposedtossfkcjkcddsay
Lolxxzzsdfvv idekafbhaaccagvuvzwffsxcv gempd cddvhhelpfbqmwmwmeaacedsuzmoi
YOU ARE READING
The Bestest Stories Everest {Mary Sue Awards}
FanfictionTHIS IS A PURPOSEFULLY BAD STORY FOR THE MARY SUE AWARDS! DON'T JUDGE! I PROMISE THAT WE ARE PERFECTLY CAPABLE OF USING GOOD GRAMMAR!