aku macam biasa lah pergi sekolah naik bas bersama Minggyu dan Jun.Taeyong dah tak naik bas sama dengan kitorang sebab motor dia dah okay so yeah dia pergi sekolah dengan motor dia."Jun tolong aku buat kerja bahasa china"
okay act aku ada ambik class bahasa cina sejak tahun lepas.ni semua ayah aku yang suruh sebab dia kata kalau nak jadi ahli perniagaan yang berjaya kena tau lebih dari satu bahasa.sekarang aku dah fasih bahasa inggeris..and aku memang dari kecil kat korea so bahasa korea tak de hal lah...
[ just bayangkan diorang ni semua cakap bahasa korea :) ]
and aku rasa Jun je boleh tolong aku sebab dia sebenarnya orang china!
"belanja makan dulu"
Jun balas selamba..
"kau ni asyik nak suruh belanja makan je tak malu ke?"
jawab Minggyu..
"kau jeles takde sapa nak belanja kau makan.TAK MALU KE?"
jawapan Jun buat aku tergelak cam banggang.
"yah!"
aku dan Jun terus lari ke dalam sekolah sambil ketawa tinggalkan Minggyu.
aku tiba-tiba berhenti berlari bila aku nampak Tzuyu.disebabkan aku berhenti tiba-tiba,Jun tak sempat break dan langgar aku lol nasib baik tak jatuh!
"ehh Tzuyu..."
aku pandang Jun yang lebih tinggi dari aku. Jun pun kenal dia? yeah lol ofcrs kenal dia ex Taeyong kot..
"hi Jun.."
dia senyum kat aku dan Jun..
"oi! Hari! Jun! kuaja tinggalkan aku! "
Minggyu datang dari arah belakang, kitorang semua pandang ke arah Minggyu..
"Minggyu awak okay ke?"
tanya Tzuyu..
"aku okay.."
jawab Minggyu.
-
aku pergi ke libary lepas waktu sekolah sebab Jun dah setuju nak tolong aku buat kerja bahasa cina..
aku masuk dalam library and aku nampak Tzuyu kat kaunter dan terus jalan buat-buat tak nampak.aku tak tau nak buat apa sebenarnya kalau dia pandang aku.nak tegur? nak cakap apa? baik tak payah rasa pelik lagi ada lah..
aku duduk kat meja jauh dari kaunter supaya tak TERpandang Tzuyu lol.
mana pulak Jun ni? menyesal aku tak pergi kelas dia tadi.jangan kata dia lupa sudah..
aku buka buku nota aku dan buat sedikit latihan.tiba-tiba ada orang berdiri kat depan aku.aku donggakan kepala aku kat dia sebab aku tengah duduk.
"hi..Hari"
"ouh..ahh hi.."
damn apa dia nak?!?
"boleh saya duduk?"
duduk je lah banggang~ tu pun nak tanya ke siaa.
aku angguk kepala aku dengan SEYUMAN.
"Jun kata dia ada hal sikit so dia suruh saya tolong awak buat kerja bahasa cina yang awak tak faham"
Tzuyu senyum kat aku..
taik punya Jun :')
sejak bila pulak kau busy siaa :'))"ouh kalau macam tu takpe lah~menyusahkan je.nanti biar lain kali boleh buat dengan Jun"