Adolescenta

235 10 3
                                    

-Adeloescenta, varsta inocentei, atuni cand crezi ca orice zboara se mananc. Can iti pui toate sperantele intr-un lucru si ramai dezamagit daca rezultatul nu este cel dorit. Cand te indragostesti  cum s-ar zice "la prima vedere", si simti ca plutesti, ca daca privesti in ochii persoanei iti apare in fata un ocean nemarginit de vise. Cand simti ca iti cade cerul in cap can vezi ca persoana iubita nu simpte pentru tine aceleasi lucruri. Atunci cand singurele temeri iti sunt : sa nu te vada profesorii copiind la teste sau ajutandu-i pe altii. Cand singura problema este ca nu iti ajung mesajele sau minutele iar tu mai ai de vovrbit mult si bine. Sunt anii cei mai colorati si frumosi din viata ce sigur nu trebuie irositi.

Bella termina de citit disursul cu voce tare si se intinse in pat. Nici acum nu intelegea de ce profesoara le-a dat ca tema "Adolescenta" , cu siguranta nu si-ar fii facut tema daca profesoara nu i-ar fi dat un patru saptamana trecuta pe motiv de intarziere la ora cu 30 de minute. Asa stind lucrurile nu putea sa mai colecteze inca  un patru, asta daca mai vroia aceea geanta aparauta de doua zile de la Paris.

Ofta si se lasa pe spate in patul sau c baldachin. Maine urma o alta zii de scoala unde ea va trebuii sa fie iar in centrul atentiei si sa dea ordine. Cata muca avea !

Adolescenta (in colaborare cu Dadax13 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum