2

74 8 9
                                    

Bella urca pe acoperis. Se plictisise sa manance intr-o sala cu un singur geam , sute de mese, si sute de alti elevi ce mai multi din ei veneau pentru a o privii pe ea decat pentru a manca. Nu era ca nu isi dorea atentie, fiindca si -o dorea si se bucura de ea din plin, insa uneori , cum ar fii pauza de pranz, avea nevoie doar de cateva persoane cu care a-si petrece timpul. Iar normal ca aceste persoane sunt Ciara si Chris. Acestea erau cele mai de incredere persoane pentru ea si era si normal. Pe Ciara o cunostea din clasa a 2-a cand se mutase cu ea in clasa , insa nu se imprietenisera pana intr-a 4-a cand Jessy J. aruncase sucul pe rochia ei iar Ciara facuse schimb de haine cu ea. Cu Chris insa era alta poveste. Parintii lor se intelegeau foarte bine chiar dinainte ca acestea sa se nasca, asa ca inevitabil, Chris devenise unul din persoanele de incredere avand in vedere ca aproape tot timpul era cu ea. 

Ii privise pe acestia stand pe o banca si razand. Se indrepta spre banca si se aseza intre ei.

-Ce e asa amuzant ? -intre-ba aceasta in timp ce isi scoase mancarea ce consta intr-un iaurt cu foarte putin grasime si un covrig cu sare.

-Pai...i-l mai tii minte pe Paul ? -intreba Ciara incercand sa isi retina zambetul.

-Cel ce a iesit cu Jenny ? -intreba Bella.

-Exact el. -ii confirma Chris.

-Ei bine, acum iese cu Blair. -spuse bruenta.

-Nu cred ! -exclama Bella ridicandu-se in picioare in timp ce pe fata i se asternea o expresie amuzata.

-Ba da. -ii zise Chris.

Pe chipul Bellei se aseza un ranjet diabolic in timp ce invartea in iaurtul ei. O idee nabuneasca incoltea in mintea ei si era gata sa o puna in aplicare. Dar bineninteles ca pentru asta avea nevoie de ajutorul celor doi.

-Stiti...ma indreb ce crede saraca Jenny despre asta. Adica, vreau sa zic ca ei au fost impreuna aproape doi ani iar ea chiar parea ca tine la el. -declara Bella afisand o expresie cat mai ranita.

-Ce ai de gnad ? - o intreba Ciara cu un mic zambet pe fata.

-Ce-ar fii sa incepem semestrul asta cu o fapta buna ? 

-Cred ca ar fii un inceput perfect. -ii raspunse bruneta zambind malefic.

-Chris ? Te alaturi si tu ? 

-Doamnelor, am sa va las sa va impartiti bunatatea fara mine. Dupa cum stiti este inceputul semestrului iar eu trebuie sa imi aleg o victima. Traditia trebe dusa mai departe. -le spuse in timp ce le facu cu ochiul.

-Mult nororc. -ii ura bruneta .

-N-o sa am nevoie. -raspunse facandu-le pe cele doua sa rada.

Ciara o privii pe satena din dreapta ei si ridica sprancelenele.  

-Mergem ? 

Bella ii zambi inapoi isi musca buza de jos si chicotii gandindu-se deja la tot ce avea de gand. 

-Mergem. -replica ea nereusind sa isi ascunda ranjetul de pe fata. 

_____________________________________________________________________________

In poza este Bella.

Partea asta este scrisa de mine si de Dadax13. Sper ca va placut si daca tot cititi, lasa-ti si un comentariu. Multumesc. :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Adolescenta (in colaborare cu Dadax13 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum