Eveet uzun bi aradan sonra... Yokluğumu farketmeyen sevgili okuyucularım sizi seviyorum *-*
Buraya oturup da 2016 yılı nasıl geçti diye özet yapamam. Yapamam bunu. Olmaz,olamaaz sdfdgdg
Hayat, yaşadığımız her yeni bir günde bizi şaşırtmaya, bize yepyeni sürprizler yapmaya programlanmış gibi...
Hani bazı zamanlar içinde fırtınalar kopar, içindekileri yazmaya elinin hızı yetişemez ya öyleyim şuan.
Telefonu ağlayarak açıp gülerek kapatmaktır Alexa,
Gülerek açıyorsakta kahkahalarla kapatmaktır...
Beraber sınırsız saçmalayabilip bir o kadar da eğlenmektir.
Birbirimizin en sevdiği şeyleri bilmektir.
Annelerimizin çocukluk anılarını dinleyip hayat felsefesi edinmektir.
Paylaşacak bir çok şey bulabilmektir.
Bütün duyguları hissedebilmektir. Aynı yerde olsun olmasın...
Gülümsemesi bulaşıcı olan (çok seviyorum) , baktıkça bambaşka bi enerjiyle dolmaktır.
Telefonunun şarjı bitince kendini uyumak zorunda hissetmektir.
Sahilde abur cuburların dibine vurmaktır.
Lagün'de kazoz içmektir.
Bayat mozaik pasta ve çikolatalı süt tadında milkshake'imsi bir şey içmektir.
Komüte zamanlarında gizemli sis bulutlarını beklemektir.
Zifiri karanlıkta salıncakta hareket eden minicik turuncu sigara ışığını izlemektir.
Efso bi psiko analiz yeteneğine sahip olmaktır.
Hobi olarak akvaryum balıkları beslemektir. (rip 2 afiyet ve bereket)
Balıklarına açlığı öğretip (oruç da denebilir) , klasik müzikle büyütmektir.
Haşlanmış nohut yemeği ve bulgur pilavı yapmakta bir numara olmaktır.(ımmm ımmm cok iyrenç sdfsg)
Sahile oturmaya gidip ayagımızı ıslatalım sadece deyip beş dakika sonra derinlere açılmaktır.
Sadece sırtüstü yüzmeyi bilen ve sürekli hadi dalalım diyen bi kuzene sahip olmaktır.(eveeet benim o jsgjsn)
Tam yolda yemelik incirlerle bir bağ kurabilmektir.
Spor yapmaya karar verip zaman bulamamaktır.
İlahilere yepyeni bir bakış açısı kazandımaktır.(Karnım ağrıyor,karnım ağrıyooor,karnım ağrıyor...)
Asidi kaçmış kolayı içmektir.
G.A. Sıcaklığında kar tatlısıyla serinlemektir.
İşi ve evi arasındaki yolda karların üzerine yazılmış kuizinlerinin ilan-ı aşk ını görebilmektir.
Bahar dalı gibi giyinen anneye sahip olmaktır.
Beğenilem her şeye -ne olduğu farketmez- "Şundan bi gömleğim olsa?" diyebilmektir.
Best kuizinine (evet bana *-*) her geldiğinde resim çizmek veya el işi bir şeyler yapmaktır.
Yumoş ile yıkanmış çorapları daha önce giyilmiş zannetmektir.
Benim yaptığım iğrençlikleri kaldırabilmektir.
Bir poşet portakalı kabukları çok derin soyuldu diye atan ve mısır ekmeğine bayılan bi tuhaf ama mükemmel bi aileye sahip olmaktır.
Para çikolata,cino,bir avuç bayat çekirdek ve asidi kaçmış adeta şekerli su tadında anneanne bakkalından alınmış abur cuburlarla bayramları geçirmektir.
Kuzenler arası düzenlenen 89,5. Bayram Olimpiyatlarında (hırsız-polis vampir-halk ) altın soğan kazanmaktır.
Pancake yapmakta best olmaktır. Gerçeek?
Olağanteşem bir güzellikte müzik ve film zevkine sahip olmaktır.
Farklı olmak, farklı hissetmek... Bu cümlelerin karşılığı olmaktır.
Küçükken ilaç kutularından,çeşitli ambalajlardan bebeklerine ev yapmaktır.
Boncuklara efsanevi güzellikler yapabilmektir.
Ahşap sandıkları boyayıp cilalamaktır.
Zorlu fırının önünden oruç bir şekilde geçerken mis gibi kandil simidi kokusunu hissetmektir.
Aynı anda aynı şeyleri hissedebilmektir.
Onedio da takılmaktır.
Balkondaki teyze demem yeterli mi?