01

166 10 4
                                    


                                  "Fericirea nu e ceva gata făcut, ea vine din faptele tale." 

                                                                 Dalai Lama  

Aiden

-Domnule Hill, aveti un apel din Franta, respectiv de la Paris. Doriti sa raspundeti sau spun ca  sunteti intr-o sedinta si nu aveti timp? " Secretara mea Sara isi face simtita prezenta ,prin caracterul ei dinamic si energic am ales sa o pastrez la firma , chiar daca la inceput le mai incurca acum este la zi cu tot ce trebuie sa stie. Ii fac semn din mana ca nu vreu sa raspund la acest apel, deoarece stiu cine ma cauta , iar tot ce imi lipseste acum sunt crizele si nervii Lianei. Sara se retrage  ne inchizand usa in urma ei ... Privesc spre usa confuz , iar cand  energica si scumpa mea sora isi face aparitia ma abtin sa izbucnesc intr-un ras copios."

-Sa nu indraznesti!" maraie la mine si se aseaza pe scaun in fata mea"

-Ce ai patit? Esti albastra! "Imi indrept privirea spre fereastra pentru a reusi sa ma stapanesc."

-Kaiden... "Ma gandeam eu ca astia doi nu au cum sa supravietuiasca fara sa se impunga ...dar totusi daca Meg ii un strumf , nu vreau sa imi imaginez cum arata Kay."

-Nici nu vreau sa imi imaginez. "Ma asez mai comod in scaun si astept sa izbucneasca."

-Imi vine sa il strang de gat, nu il mai suport, de ce nu pleaca in India? Cred ca am sa ii rezolv un zbor doar dus... Mhhh...Apropo am nevoie de  tine sambata....

-Faza cu zboru se poate rezolva."zambesc si continui. "Sambata asta nu e cina cu familia  Browns? Noi parteneri? " Sunt curios , foarte curios , caci Meg deobicei este interesata de afaceri . De data asta este ceva la mijloc care dupa cum observ nu ii da pace..."

-Vreau sa ...Nu stiu cum ... Uhh... Am nevoie de liniste...Am obosit Aiden. Nu mai rezist. Simt presiunea asta pe umeri mei si imi vine sa urlu , sa ma zbat sa plec sa scap cumva... Stiu ca ma intelegi... Doar amandoi am patit la fel..."Stiu prin ce trecere, stiu cum se simte , dar fuga nu ii o solutie  si asta o spun din experienta... Dupa acel episod din viata mea mi-am luat zborul spre Paris cu primul avion.Am fost atat de afectat incat ,in primele zile tot muci am fost , iar faptul ca surioara mea a trecut si ea prin asta ma distruge  si ma revolta cu greu a reusit mama sa ne calmeze pe toti sa nu il strangem de gat pe idiotu ala... Ma ridic si o trag in bratele mele...Are nevoie de asta ."

-Te inteleg... dar fuga nu ii o solutie. Nu fa greseala  mea. Nu ii lasa sa te doboare , Meg. Tu esti puterica , trebuie sa lupti sa rezisti... Nu ceda.

-Imi e foarte greu, Aiden... Nu pot sa rezist. Peste tot doar despre asta se vorbeste ... Am incercat jur , dar nu pot... Si ma urasc pentru asta. Sti ca nu imi place sa fiu slaba... doar ca acel eveniment m-a dat peste cap cu totul... Nu o sa mai fiu niciodata  asa cum am fost...

-Nu o sa incep sa iti aduc aminte spusele bunicului... Dar sti ca nu poti fugi la nesfarsit. La un moment dat o sa obosesti sa mai alergi de trecut. Trebuie sa ii dai drumul . Sa renunti altfel nu o sa gasesti fericirea prea curand.

-Ai dreptate. Trebuie sa fac ceva, nu mai pot sta asa la nesfarsit , dar ...Sti ce greu ii . Tu ai pe cineva care sa te faca sa uiti  sau ma rog sa te bata la cap. Totusi nu inteleg de ce inca esti cu Liana daca nu o iubesti ...pardon de ce te minti ca o iubesti.. Dar sti ce ii viata ta , nu ma bag.
"Avea dreptate nici eu nu stiu de ce inca o mai tin pe Liana langa mine, poate pentru ca a fost ajutorul meu . Din cauza ei am reusit sa trec peste acel episod."Mai bine lasa...maine seara este petrecerea anuala organizata de familia noastra.Nu imi vine sa cred cum a trecut anul acesta, cu bune cu rele mereu uniti...

-O sa fie o petrecere minunata, cum de altfel ii in fiecare an. Anul acesta o sa fim toti . " Mereu mama organizeaza petrecerea de sfarsit de an ca sa ne aduca pe toti acasa.  Chase si Dominic sunt mai mereu plecati cu afaceri  internationale, iar mama crede ca anul care vine o sa fie cu noroc pentru noi si poate ca o sa i se indeplinasca visul de a ne vedea pe toti la casa noastra alaturi de femeia iubita, dar fratii mei sunt cei mai mari cuceritori si nu o sa renunte prea usor la viata de burlac. Nu ca eu as fi mai breaz, chiar daca o am pe Liana langa mine tot nu sunt pregatit sa imi intemeiez o familie, nu pot sa trec peste episodul acela prea curand...credeam ca Liana ma va ajuta, dar nu ii genul de persoana cu care sa incep o viata nou."

-Ce fericita o sa fie. In fine te las ca vad ca ai treaba. Merg si eu sa vad cum scap de albastrul asta si sa caut o cutie destul de mare in cat sa incapa idiotu de Kai, ca sa pot sa il trimit in  Congo, acolo cu prieteni lui. "Explodez intr-un ras colorat  in fata planului ei, daca nu as sti de ce e in stare cred ca as ramane socat, dar tinand cont de nebunia mostenita in familie  ma pot astepta la orice doar e o Hill."

-Sara! Te rog sa imi anulezi tot pentru azi. Am nevoie de o pauza. "Secretara mea se conformeaza, iar eu imi sun bunul  prieten, Antonio, sa iesim undeva, am nevoie de putina distractie ca sa nu ma mai gandesc la o anumita satena   ce ma fermecat. Din neatentie la intrarea in restaurant ma lovesc de ceva, inainte ca persoana din fata mea sa faca contact cu podeaua. Imi incolacesc mainile in jurul taliei ei. Raman blocat cand recunosc acei ochi caprui ce nu ii pot scoate din minte."

-Tu?!

Dragi mei,  am reusit sa postez primul capitol in sfrasit!! Sper sa va placa ! <3


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 02, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jocul iubirii!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum