Siapakah Kawaki ?
Kawaki , karakter yang menggemparkan netizen apabila Kishimoto mendedahkan watak antagonis baru ini .
Kelihatan seperti sebaya dengan anak sulung Hokage ke-7 , Boruto Uzumaki .
Walaupunbegitu , kewujudan Kawaki dalam Boruto masih belum didedahkan sepenuhnya .
Siapa dia ?
Apa kaitan dia dengan Konoha ?
Mengapa dia mengatakan bahawa dunia ninja sudah berakhir ?
Adakah dia sudah membunuh Naruto ?
Semua persoalan itu hanya akan dipastikan oleh pelukisnya , Masashi Kishimoto . Bila ?
Saya pun tidak pasti , namun saya rasa manga dan anime boruto akan dikeluarkan selepas anime Naruto : Shippuden tamat kerana mangganya sememangnya sudah berakhir .Berbalik kepada tujuan penulisan saya iaitu siapakah Kawaki ?
Secara teori sahaja sudah membuktikan bahawa Naruto dan Sasuke perlu bersama 'combine' kuasa untuk jadi yang terkuat .
Tanpa salah seorang daripada mereka , mereka bukanlah sesiapa kerana mereka sememangnya dicipta berpasangan hasil reinkarnasi dari Asura dan Indra .
Jadi , kelemahan ini digunapakai oleh Orochimaru untuk melaksanakan pelan baharunya untuk menghancurkan Kampung Konoha.
Apa yang dia telah buat ?
Dia telah mengambil dna Naruto dan Sasuke lalu menggabungkan menjadi satu maka terhasillah satu Klon super bernama Kawaki ..
Dan kerana itulah kita dapat lihat bahawa rambut Kawaki kuning di tepi dan hitam di bahagian atas mewakili rambut kuning Naruto dan hitam Sasuke .Adakah naruto sudah mati ?
Ini masih tidak dapat saya beritahu dengan confident tanpa sebarang bukti . Namun , bagi saya ..Naruto takkan semudah itu untuk mati ..dia mungkin berada di alam lain ..ttp tidak mustahil untuk naruto mati .Bagaimana ?
Naruto sememangnya tidak akan kalah dengan musuh , tubuhnya seakan kebal ..ada dulu di anime Naruto ketika Tsunade menggunakan jutsu yang boleh membawa maut kepada dirinya sendiri .. Ya, jikalau Naruto sudah mati ..mungkin itulah puncanya .. " MENGGUNAKAN JUTSU YANG MELEBIHI HAD UNTUK SELAMATKAN ANAK ANAK "
ataupun " MENEWASKAN DIRI SENDIRI UNTUK KEBAIKAN ANAK ANAK " ..ya , sekiranya dulu naruto bersemangat utk lepaskan kawan kawannya dari genggaman musuh ..kali ini boleh juga jadi naruto menyerah kalah ..dan Konoha akan musnah teruk ..Semuanya kerana Kawaki , dan mungkin ada lagi yang lain ...ada dalang yang lain .
Siapa boleh selamatkan dunia ini ?
Boruto ..
Dialah waris paling kuat untuk menggunakan Byakugan yg diberi oleh hinata , Kyuubi naruto mahupun Rinnengan dr puak uzumaki .
Dialah yang akan menjadi main character .Semua ini hanya teori ..
Maaf jika bahasa saya kurang menarik .
By :- Kimya Qee