7%

74 18 6
                                    

' Oricand   trebuie sa ma uit ,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Dupa   captuseala de argint                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Dintre tunetele noriilor ,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Te caut .               

  Pentru ca tu esti curcubeul                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Dupa furtuna ,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Si colorata umbrela ,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Care ma protejeaza de ploaie .

Esti un prieten de neinlocuit .'

[Pentru cine citeste : Esti pretios  in felul tau . ]

Cloud nine // tradusa.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum