Rachel tvoje nejlepší kamarádka na tebe už ráno čekala před domem,jako každé ráno.Zavolala si na ni z okna že hned jdeš. Obékla si si svetr ,vzala tašku a utíkala ze schodů. Zařvala si ,,Ahoj'' na všechny doma a otevřela si dveře.Jak jste došli do školy všimla si si nějakého novéhe kluka. A je to tu, první hodina,ten kluk přišel k vám do třídy ,,Tak Justine,můžeš se posadit tady vedle (tvoje jméno)".Posadil se vedle tebe,a začali jste se seznamovat,až vám učitelka dala oběma poznámku. O přestávce jste se domluvili, že by jste mohli jít po škole ven.Už ze školy jste šly spolu,první jste šli k tobě vzala si si mikinu a džíny,udělala culík,namalovala se,dala si ''flexu'' a šla si (Justin zatím čekal dole) ,,Pání'' zakřičel Justin. Šli jste k němu on se přeslékl a šli jste do parku.Nebavilo vás to tam tak Justin řekl, že jeho rodiče odjeli na týden pryč,tak můžete jít k němu.Už si věděla kam to asi bude směřovat,ale i tak si přikývla.Došli jste k němu,Justin objednal Pizzu, která tam byla za nedlouho a udělal popcorn. Pustil nějaký horor a sedli jste si vedle sebe na sedačku,když viděl že se bojíš chytil tě za rameno a přikryl vás oba jednou dekou.Až najednou se vaše pohledy střetly.Začali jste se k sobě přibližovat.Dal ti pusu,ty si mu ji oplatila a najednou jste se začali líbat.Začal ti vyslékat ttričko ,potom i podprsenku a hrát si s tvými bradavky (:D :D).Sundal si tričko a zase jste se začali líbat.Potom si mu začala vyslékat jeho gatě,pak on tobě, až jste byli oba nazí.Chytil tě(tak jak se berou novomanželé) a po schodech tě vynesl k němu do pokoje,ty si mu začala Jarryho honit,nejprve jen pusou a potom i rukou,šlo vidět že se mu to líbí protože při tom hlasitě vzdychal.Položil tě na postel nasadil si kondom a vnikl do tebe,první se ujištoval jestli to nebolí ,ale potom už mu to bylo jedno uspokojoval se sám jak chtěl první pomalu a pak rychle a ještě rychleji.Takhle to pokračovalo ještě asi hodinu. Další den jste si dali ''pokračování''.Ale jak dojeli jeho rodiče tak jim největší drbna a ktomu jejich sousedka všechno pověděla,tak jste měli pauzu,ale asi za tři týdny jeli pryč tvoji rodiče tak jste si udělali pokračování u vás.