Un zâmbet forțat

7 0 0
                                    

Bună,sunt Rebeca.Am 17 ani si m-am mutat de curand  in New York.
Nu prea sunt entuziasmata de mutare
..adica sunt opusul...nu cred ca o sa pot sa imi fac prieteni pe aici..
Nici macar nu stiu cum o sa ma obisnuiesc...
M-am mutat decat cu mama...deoarece parinti mei au divortat cand aveam  5 ani...nu prea mai stiu nimik de el...ultima data cand ne-am intalnit a fost acum 2 ani.Nu imi este dor de el,si nici mamei..
Dupa ce mi-am despachetat am plecat sa vad orasul...
Nu i-am zs nimik mamei..am plecat fara sa ii spun
Dupa ce am pornit la drum...am intrat in cateva magazine...am intrat in unul cu haine...dar am vazut si multe accesori...cum sa nu imi cumpar.
Acolo erau si doi tipi..arata deparca erau gorile...mi-am luat ce trebuie si am plecat.
Vroiam sa plec direct acasa...dar ma simteam urmarita...cand m-am uitat in spate..cineva m-a lovit..
M-am trezit legat de un pat...
Jaluzelele erau trase si razele soarelui imi intaru in ochii..cineva a intrat nu imi pot da seama cine....am vazut decat o silueta neagra.
:-Bea!
:-Nu!
:-Eu zic ca o sa bei daca nu vrei probleme.
:-Nu beau pana nu imi zici ce caut aici..ce vrei de la mine?ce vrei sa imi faci?
Atatea intrebari imi veneau in minte..
:-Nu am voie sa iti spun
:-De ce?
In acel moment am simtit ca acel cineva...mi-a bagat o seringa in mana.
Dupa ce m-am trezit...am observat ca eram acasa.
Dar am fost rapita....cum?...poate a fost un cosmar
Ma duc sa o caut pe mama....dar este de negasit
:-Mamaa!
Nimic...poate s-a dus sa isi caute de munca...oricum asa a zis
M-am dus in camera si am inceput sa ascult muzica...genul meu preferat era rock-ul..
Am asteptat...apoi cineva aud ca bate in geam...si cand am vazut....nu mi-a venit sa cred cine era..

Am sa scriu si povesti de groaza si de dragoste..
Fata din poza aceea este Rebeca..

Pupek gărgăuni😘

Un zambet forțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum