Cap.3

3 1 0
                                    

Era...in pat cu mine..ma tine in brate...as vrea sa il trezesc,dar ma simt protejata..

David pov.
Eu nu dorm...dar imi place sa o tin in brate...vad ca incearca sa iasa din stransoare..dar nu o lasam..
R:-Ma lasi sa ma duc pana la baie?
Eu:-Nu...te iubesc prea mult..
R:-Ma iubesti?
Eu:-Upss mi-a scapat:))
R:- Eu nu...si se duce la baie....
Nu stie ce o asteapta..am sa ii fac o supriza...dupa ce o inchid in baie..
R:- Da-mi drumulll!!!De ce m-ai incuiat aici?!?
Eu:- Asteapta!
R:-Ce sa asteptt?!?
Atunci eu ma imnrac ..si i-au cutia de ciocolata milka..trandafirul rosu si mai ales colierul..

Rebeca pov
Asta-i chiar nebun...cum sa ma inchida in baie..
Atunci aud ca deschide usa...eu ies suparata...si striga:
D:-Suprizaaaa!
Eu:-Ce?!?Nu este nici o suprizaa....dc m-ai incuiat in baie??!Esti cu capul?!?
Eram atat de nervoasa incat cred ca o sa explodez...
D:-Am o intrebare..
Eu:- Ce intrebsre?
D:-Vrei sa fii cu mine?Te iubesc enorm de mult..as vrea sa stau toata viata cu tine...
Eu raman socata dar si fericita....adica il iubesc mult..dar nu ma asteptam...ca el sa ma placa..ba chiar imi ofera ciocolata...trandafir si un colier negru....culoarea me preferata.

culoarea me preferata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Il pun si ii zic..
Eu:- Normal ca vreau..si eu te iubesc multt...
Apoi ma tras langa el...si se uita in ochii mei..si ma saruta..un sarut pasional...limbile noastre duc un razboi interesant...pana ne oprim deoarece numai avem aer...
D:- In seara asta vin sa te i-au la 20:00...te scot la un suc..
El pleaca..de data asta pe usa
Deabea astept sa iesim...
Ma pun in fata dulapului sa imi caut o rochita pentru diseara...dar ma intrerupe cineva cu bataile la usa...
Eu:-Vin acumm!
La usa era cea mai buna prietena a mea Selena..
S:-Ce facii?
Eu:-Bine,tu?
S:-Bine..uite nu stau mult..vreau doar sa iti zc ca o sa imi fie dor de tn..
Eu:-De ce unde pleci?
S:-Nu pot zice multe detalii....trebuie sa plec pa..
Ma ia in brate si pleaca..ceva se intampla...oare ce?
Ea nu imi ascunde nimik de obicei...suntem cele mai bune prietene din clasa a 2 a...
Ma duc sus si...
Va urma.

Ma intreb ce se v-a intamplaa

Va pupek gărgăuni

Un zambet forțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum