Bölüm 4: Güvenmiyorum kimseye

28 7 3
                                    

Sabah uyandığımda dün keşke hiç Otobüsteki çocuğa öyle davranmasaydım deyip hazırlanmaya koyuldum. Saat 08.15 gösteriyordu hemen bordo renkte olan biraz mini olan elbisemi giydim. Genellikle staja giderken daha rahat kıyafetlerdim ama bu sefer değil. Elbisemi giydikten sonra üzerine siyah deri ceketimi altına kısa bilekte biten Botları mı  bordo ruhu mu sürüp saçlarımı da açtıktan sonra bordo deri çantamı alıp hemen evden çıktım. Yolda yürürken her zamanki olduğu gibi kulaklığımı takıp taladro dinlemeye başladım. Taladro bana kendimi ver dinlerken gün geçtikçe biraz daha büyüdüğümü hissettim. Okula geldiğimde gözler bendeydi herkes bana şaşkın şaşkın bakarken hayırdır bir açıkta bir yer gördünüz mü diyesim geldi.

"Günaydınnn herkeseee " diye bağırırken , çocuklarda bağirarak

"Günaydınnn hayal öğretmenimmm"
Dediler.

"Hayal burdan sonra bir yere mj gidiyosun hayırdır ne bu şıklık"

"Sevgilimle buluşmaya gidiyorum mesudeciğim"

"Daha dün sevgilim yok diyodun hangi ara yaptın kızım sevgili? "

"Yaptım işte bi ara " diyip kıskıs gülerken

"Şaka yapıyosun dimi?"

"Yooo şaka fln yapmıyorum hem benim sevgilim olamaz mı neden inanmıyorsun? "

"Yok olurda bu kadar kısa sürede sen sevgili fln yapmazsin da ona şaşırdım ben"

" Tamam şoka girme yok sevgilim fln biraz farklılık yapmak istedim o kadar sadece"

"Sen de baya taş gibi kız çıktın haa hayal "

"Saol bebisim de bugün  hangi konu var çocuklara anlatıcağımız  "

" mevsimler var bugün "

"Hımmm iyi o zaman eğlenceli olucak desene bugün " mesude gülümseyerek

"Aynen öle"

Çocuklar kahvaltılarını bitirip sınıfa geçtiklerinde bir  ben bir mesude mevsimleri anlatıktan sonra çocuklarla yaprak toplamaya bahçeye çıktık. Çocukların bahçede yaprakları toplarlarken birbirleriyle sanki yarısıyorlardı. Yaprakları topliyip sınıfa geçtiğimizde topladığımız yaprakları mevsimleri uygun boyayıp baskı yaptık. Tabi bende parmak boydan biraz parmaklayıp çocukların burunlarını değdirdim öle Güle güle eğlenelim eğlene ders bitmiş gitme vakti gelmişti. Sabahçı grubu gönderip aynı şeyleri öğlenci Gruba da yaptıktan sonra onların da gitme vakti gelmişti . Çocuklar biter bitmez hazırlanıp bende okuldan çıktım bugün rahime yoktu yani buda demek oluyor ki tek başıma gidicem. Yolda giderken acaba Otobüsteki çocukla konuşsam mı isimini de unuttum . En sevmediğim huylarımdan çok zor isim ezberlerim.
Otobüse bindiğimde o çocuğun da otobüste olduğunu farkettim . Ama yine hiç bozuntuya vermedi hatta umrunda bile olmadım . Eve inmeye yakın ayağa kalkıp tam inmeye yakın önünde dururken bana seslenerek

"Bu kadar güzel olmak zorundamısın"

"Efendim"

"Çok güzelsin"

Tabi yine ben dediği şeye ve cesaretine şaşırarak

"Teşekür ederim "

"Önemli değil"

"Şey ismin neydi senin "

"Mert"

"İyi akşamlar mert"

Diyip hemen otobüsten inip evin yolunu aldım. İçinde değişik bir his vardı. Hani şöyle bir ifade varya karnımda kelebekler uçuşuyor aynen öyleydi karnımda kelebekler savaşıyor gibiydi. Eve gelir gelmez , annem hadi hemen yemeğini yee misafirlere gidiyoruz demesiyle afalladım. Sosyal medyadan o çocuğu aramayı planlıyordum oysaki .

VAZGEÇEMİYORUM SENDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin