1.

15 3 13
                                    

Am ieșit din magazinul colosal şi am aprins o țigară, urmând-o pe Kate pana la ieșirea din zona plictisitoare a magazinului plictisitor în care lucrez.

-Ar fi trebuit sa îmi iau şi ploverul pe mine, e cancer afară! imi spune şatena, dârdâind de frig, scuturandu-şi scrumul țigării.

-Normal ca e "cancer". Suntem în luna decembrie şi tu totuși vi in fustă la serviciu. murmur apoi eu, sorbind din ceasca de cafea fierbinte.

-Nu ştiu cum poți să bei cafea neagră, fără pic de lapte sau zahăr. îmi reprosează ea după, gesticulând insistent.

-Cu stil. Este vreo problemă? intreb ironică, punând vocea malefică.

-Nu, dar totuși ai două zeci de ani. Nu e prea bună pentru tine. murmură ea, cu vocea blândă.

-Şi tu ai două zeci si doi şi totusi faci aproape ce fac şi eu. spun cu răutate, in timp ce trăgeam cu disperare din țigară.

-Bine, bine, înțeleg. Hai să vorbim despre altceva. Cum mai merge cu băieții? întreabă ea subtil, facand cu ochiul dubios. Ai şi tu vreunul? continua ea, sâcâindu-ma intr-una.

-Nu. Si nici nu-mi doresc. răspund cu nesimțire, aruncând chiştocul țigării într-un tufiş.

-Dar ai avut vreodată?

-Nu. Încetează cu întrebările astea stupide. mă răstesc eu la ea, tulburată de întrebările insistente si enervante ale lui Kate.

-Oh, haide! Încercam şi eu să te cunosc mai bine. Îngamfato!

Mi-am dat ochii peste cap, şi mi-am format o cută între sprâncene, intrând  iarăşi in magazinul de haine de renume.

M-am aşezat la casă şi am început să aranjez produsele la reducere.
Întrebările stresante ale lui Kate mi-au dat de gandit ceva.
Poate ca aş avea nevoie de o pauză, să mai cunosc şi eu vreun băiat. Si desi gardianul magazinului imi cam face ochi dulci, si nu e ca şi cum sunt oarbă şi nu am observat că e căsătorit. Sau prietenul meu cel mai bun, care de altfel este obsedat de mine.
Iar alți tipi nu cunosc. Poate fratele lui Kate, însă e un afemeiat jegos şi nu ar fi în stare nici să mă seducă puțin. Puțin romantism nu strică deloc, dar în ziua de astăzi fetele sunt seduse cu câteva atingeri si priviri. Doar atât.

Am chicotit mândră în timp ce aranjam produsele, gandindu-mă că sunt norocoasa ca nu m-am lăsat prostită de nici un băiat pana acum. Bine, poate doar unul, singurul de altfel. Însă uneori e bine sa treci peste unele lucruri in viață.

Ceasul alb de la mână îmi arăta ca era ora şase după-amiaza, iar programul meu s-a incheiat. Aşa că mi-am dat vesta de la serviciu jos, am salutat restul angajaților si am plecat acasă după o alta zi obositoare. Am urcat în  masină şi am condus prudent până acasă, ascultând muzică la maxim.
Nu ştiu ce fel de muzică era aia. Ceva pop combinat cu trap, ceva dezgustător oricum.

Am parcat în fața casei şi am intrat obosită pe uşă, lăsând-o sa se închidă de la sine.

-Bună, tată! strig eu grijuliu, așezându-mă lângă el confortabil.

-Bună, scumpo. Cum ți-a fost ziua? întreabă şi el la fel de grijuliu, așezându-şi mâna în parul meu încâlcit.

-Ca de obicei. Plictisitoare şi obositoare. murmur eu punându-mi capul rezemat de canapea, oftând obosită.

-Te-a căutat..

-Din nou? întreb afectată de numele pe care tata era pe cale sa-l spuna. Nu răspunde, ca de obicei. continui eu ignoranta.

Tata a încuviințat linistit, apoi a scos o țigară şi mi-a facut semn sa merg sa ma schimb si sa termin tema pentru la facultate.

El nu e de acord să muncesc la negru în timp ce am si facultatea, zice ca imi pierd timpul şi ca îmi obosesc creierul. Însă nu inteleg care e problema, muncesc pe meritul meu.

Am urcat la etaj si am intrat in camera mea, unde statea frumos un buchet de trandafiri mare cu un plic langa.

Am deschis plicul posomorata in timp ce miroseam trandafirii proaspeti.

"Buna, pitico! Ti-a fost dor de scrisorile mele? Stiu ca nu am mai scris de mult ceva pentru tine, dar am fost ocupat cu service-ul. Poate o sa am timp sa trec pe la tine in seara asta. Te pup.

Cu dragoste, Mark."

Mark e cel mai bun prieten al meu, si desi pare ca suntem impreuna, niciodata nu am avut sentimente pentru el. Probabil ca el crede ca are sanse cu mine, insa inafara de prieteni cu mici beneficii n-o sa fim niciodata altceva.

Am intrat in baie obosita, mi-am sters machiajul strident si mi-am umplut jacuzzi-ul cu apa fierbinte ca sa ma pot relaxa cum trebuie inainte ca Mark sa apara.

Mintea mea imi fugea din nou la alte alea, insa imi reveneam dupa ce clipeam insistent si dadeam incet din picioare. Nu am putut intelege niciodata de ce o fata trebuie sa aibe de trait si de suferit atat de multe. Ma refer la mama, care de curand a murit din cauza alcolului, tata care se cam cearta cu prietena lui de la o vreme, Noah, care rataceste zi de zi pe strazi suparat..
Toate astea imi sunt de suparare.. Ilogic.

Dupa cam vreo ora de balacit am iesit linistita din baie, cu un prosop infasurat de-a lungul pieptului meu. Am impins melancolic usa de la camera mea, iar de acolo a iesit Mark, cu privirea perversa, plina de fantezii si imagini cu mine goala.
Si-a lins buzele de doua ori senzual, apoi m-a apucat de incheieturi zambind si m-a trantit violent in pat.
S-a asezat peste mine si mi-a aruncat prosopul pe covor, admirandu-mi goliciunea pe care i-am aratat-o fara vointa mea.
Si-a dat tricoul jos apoi si-a desfacut slitul si a inceput sa imi linga ferm pieptul, urmat apoi de mici semne.
Si-a aruncat si blugii si mi-a oferit inca un zambet aventuros si pervers, inainte ca degetele lui murdare sa ajunga pe sanii mei.

Intrebarea era.. De ce nu spuneam nimic?

Pentru ca mintea mea era in alta parte, din nou. Mintea mea era la cum acum aproximativ doi ani as fi fost salvata de potentialul viol si mi-as fi petrecut ziua zambind. Insa nu. Nu mai am optsprezece ani, nu mai sunt la liceu si nu mai sunt impreuna cu un jeg de om.

Asa ca l-am lasat pe Mark sa-si faca treaba, jucandu-se in continuare cu sanii mei, sarutandu-ma animalic in acelasi timp.
Ochii mei erau fixati pe ai lui, gandindu-ma la lucruri poate mai rele. Gandindu-ma ca poate muream sau eram torturata sau multe alte lucruri. Am mai facut asta inainte, nu e mare lucru.

Si-a dat boxerii jos lasand totul la iveala si s-a pregatit sa-mi apuce soldurile goale.

Insa l-am oprit.

-Mark, nu.

Vocea mea era tremuranda si finuta, iar mintea mea plina de tristete si posomorare. Mintea mea bolnava l-a pus pe criminal in locul lui Mark si asa mi-am dat seama de ceea ce mi se intampla.

Si-a facut ochii mari, luand-o ca pe o gluma, apoi a continuat, luandu-ma in brate si punandu-ma peste el.

A fost asa aproape s-o faca.. Atat de aproape sa se culce cu mine cu adevarat, insa adevarata eu nu l-a lasat.

I-am infipt o palma in obraz si am inceput sa plang. Da, inca sunt asa, inca plang din lucruri de genul si inca ma gandesc la trecut.

M-am ridicat rusinata, mi-am pus prosopul inapoi pe mine si i-am aruncat hainele inapoi, brutal.

Am coborat la parter si i-am dus adidasii, apoi l-am dat afara cu tupeu.

Fata mea era rosie ca rosia, iar vocea mea tremura mai rau ca niciodata. Pielea mea era de gaina, iar sira spinarii mele era atacata de milioane de fiori.

Nu pentru ca tocmai era sa fiu violata, ci pentru ca mi-am imaginat.. alte lucruri.
Era clar ca trebuia sa merg la un psiholog. Planuiam asta de mult, dar niciodata n-am facut-o.

E ciudat.. Sa simti ca vrei sa pleci departe.. Sa simti ca totul e normal, doar tu esti nebun..
E foarte ciudat.

Wounded VOL.II Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum