Episod 2

71 5 0
                                    

Pada masa itu semua orang sudah pun tidur kecuali Luhan. Tak tahu kenapa malam itu dia tidak dapat melelapkan mata.

Luhan : *duduk* *pandang Mi Nam yang tengah tidur* Haish kesian pula aku tengok Mi Nam ni *pergi dekat Mi Nam angkat dia letak atas katil* *letak bantal peluk dekat tengah selimutkan Mi Nam* kenapa la namja macam kau ni cantik. Tidur dekat sebelah Mi Nam dan bantal sebagai penghadang.

Keesokan harinya pada waktu pagi Eun Ah yang baru barus sahaja bangun tidur.

Eun Ah: *buka mata* *duduk* eh siapa yang angkat aku dekat sini setahu aku semalam aku tidur atas sofa bukannya katil *garu kepala tengok sebelah kanan* ni mesti Luhan oppa yang angkat aku. Gumawo oppa I mean hyung. Comelnya muka op.... eh silap aku kan namja di mata mereka better aku mandi sekarang.

Eun Ah pun mengambil pakaian gantinya ke dalam bilik air di dalam begnya berserta dengan peralatan mandi.

Eun Ah: agaknya kan apa perasaan mereka ya adakah mereka akan terima aku *pandang cermin* dengan dada yang nampak rata macam ni mesti mereka tak tahu yang aku ni yeoja kan.

Selepas Eun Ah siap mandi dia pun pergi ke dapur dengan harapan dapat membantu D.o memasak. Di dapur kelihatan D.o sedang memotong sayur.

D.o: *potong sayur*

Eun Ah: hyung Mi Nam nak tolong boleh?

D.o: oh kau ke Mi Nam boleh je kau tolong hyung

Eun Ah: jadi sekarang ni Mi Nam kena buat apa?

D.o: sekarang ni hyung nak kau potong kimchi tu sebab hyung nak masak nasi goreng kimchi untuk breakfast ni *tunjuk bekas berisi Kimchi*

Eun Ah: ahh nae hyung *pergi buat apa yang D.o suruh*

Ketika Eun Ah dan D.o sedang leka memasak Sehun sudah pun turun dan duduk di atas kabinet dapur.

Sehun: *duduk aras kabinet* hyung dengan Mi Nam masak apa tu *ambil buah pisang* *makan macam budak tadika*

Eun Ah: Sehun hyung D.o dengan Mi Nam masak nasi goreng kimchi *potong Kimchi*

D.o: Hun kau pergi kejutkan semua hyung kau semua tu Mi Nam kau pergi kejutkan Luhan.

Eun Ah: *tergamam* *cakap dalam hati* omo aku kena kejutkan Luhan oppa

Sehun: *senyum jahat* baik hyung

D.o: Mi Nam pergilah kejutkan Lulu tu

Eun Ah : *tersentak* ahh nae hyung *pergi bilik Luhan*

Eun Ah pov

Aigoo oppa wae suruh saya. Omo pipi please la jangan jadi tomato

End pov

Luhan: *mengigau* ja... jangan bunuh dia andwae.... ANDWAE!

Eun Ah : *dalam hati* oppa mimpi buruk ke *garu kepala*

Eun Ah pun berjalan mendekati Luhan yang sedang tidur itu.

Eun Ah : hyung bangun hyung *tepuk bahu Luhan*

Luhan: *mengigau* Ja.... jangan sentuh aku pembunuh *tepis tangan Eun Ah*

Eun Ah : dia kata aku pembunuh dan tepis tangan aku Haish ni tak boleh jadi aku kena guna taktik lain ni hehe mian oppa *cucuk pinggang Luhan* hyung bangunlah.

Luhan : *terjaga dari tidur* hahahaha dah stop aku geli lah *duduk*

Eun Ah : *terkejut dan nak terjatuh*

He's BeautifulWhere stories live. Discover now