Egyedül voltam otthon hiszen elmentek a szüleim. Elméletileg másnap reggelre már itthon kellet volna lenniük de nem jöttek vártam estig de senki nem jött. Azt hittem csak elhúzódott a konferencia. lefeküdtem és elaludtam. Még ma reggel sem voltak itthon a szüleim és hiába hívogattam őket nem vették fel a telefont. körülbelül egy órával később csengettek azt hittem anyáék jöttek meg de ami történt arra nem számítottam. Kimentem és kinyitottam a kaput a rendőrségtől jött kettő ember engem kerestek. Behívtam őket és azt mondták a szüleim meghaltak egy tragikus autó balesetben. Én először nem hittem el de aztán kénytelen voltam. Semmit nem értettem. Elmesélték az egészet hogyan történt. Amit akkor éreztem azt nem lehet szavakba önteni. Belegondolván abba hogy most akkor magamra maradtam.és hogy nincs többé kinek mondjam hogy anya van egy kis gond, vagy hogy apa védj meg kérlek mert bántanak. Nincs többé senkim. Összeroppantam. Úgy éreztem vége mindennek. De mondták hogy van egy bátyám aki vállalja hogy gyámom lesz hiszen apukám előző házasságából született egy fiú.
3 héttel később
A bátyám ide költözött hozzám és így nem kellet elválnom a barátaimtól. Tartottuk egymásban a lelket. A temetést nagyon nehezen viseltem ahogy ő is. Jamesel pedig már jó ideje nem találkoztunk. Gabriella idő közben a legjobb barátnőm lett. Minden délután eljött tanulni hiszen nem mentem iskolába. Ma délután is eljön és tanulunk. 4 órára beszéltük meg és még csak 2 óra van. Csengettek. lementem hogy kinyissam az ajtót, kimentem a kapuhoz és a kapu előtt James állt. A nyakába ugrottam és szorosa átöleltük egymást.
-Szia örülök hogy látlak -mondta és én sírás határán válaszoltam
-Szia én is nagyon örülök neked , hogy hogy eljöttél?????-kérdeztem
-Hát már nagyon hiányoztál, és nem bírtam tovább nélküled - válaszolta és én olyan vörös lettem mint egy paradicsom
-Gyere be légy szíves be akarlak mutatni valakinek- és bementünk az ajtón
-KORNÉLIAAA ki az -kiáltott ki a bátyám
-Jövök-kiáltottam vissza
-James szeretném neked bemutatni a bátyámat Brendont
Most eggyenlőre nem tudok írni többet de ahogy csak tudom írom a folytatást!!
Írjátok meg kommentbe milyen lett