krystal tears

4 0 0
                                    

Krystal tears
Episode 2
Slepas bbrapa jam... jh, maaf adk oppa x... adk yr, oppa knp!! Mk yeri, tlng dr jngn ckp!! jh, mkcik suami mkck koma..&dia xde pluang untk hidup. Yr pn pngsan slepas dngr berita itu.. jh, yahh kwenchana.. jh, nurse bawa dia ke wad paili..(slepas itu) jh pn pergi rawat yr di wad.. jh, awk sabar lh. ayh awk xkn ape² yr, Knp ayh tngal kn sy adk&mk.. jh, sy jnji akn cube slmat kn ayh awk.. slpas itu jh pn nk hantr yr & kluaga nya blik rmh.. (smasa dlm keta) adk yr, omma hyuri x kesah pasal hadiah.. hyuri cuma nk appa sembuh mcm biasa.. (smasa di rmh) jh, mkck dh mkn mlm ke? Kalu x sy gi beli jap. Mk yr, xpe nnti mkck masak.. jh, ni dh lewat mlm ni.. biar sy beli je lh k.. mk yr,  jaeha gomawoyo..(pada ke esokkn hrinye) mk yeri, Cpt siap nnti bas trlepas.. tibe² yr trdengar hon pit² yr kluar.. jh, cpt siap² sy akn ambil awk& kluarga awk utnk pergi ke hsptl (smasa di dlm keta) jh, hyuri. oppa ade beli kn sesuatu untk hyuri.. mk yr, Xprlu lh jh susah².. hyuri, ape?? Wahh fon baru kamsahabnida oppa kirenya hyuri xyh lh pakai fon yg dh retak tu lgi.. (smasa di hsptl) jh telah pindh kn ayh yr ke wad v.i.p.. yr trkejut & tnye jh.. yr, awk knp ayh sy di wad vip ni.. jh, Sy yg pindah kn ayh awk ke wad vip. Yr, Knp awk buat semua ni.. jh, sbb sy syg  family awk.. yr, ouh kamsahabnida.. (setelah 1 bulan) jh sms yr.. jh kata nk jmpe yr di atas hsptl. (smasa di ats hsptl) jh,  yr sy x prnh rasa syg pada wanita lain.. &sy xprnh ade rasa mcm ni seblum ni. Jadi sy nk awk jadi gf sy? Yr, kalu lh appa xkoma mesti dia hppy.. dia prnh kate yg dia nk tngk sy khwin&ade ank.. yr pn mnanggis di bahu jh.. tibe² dr hyo pn nmpk dri belakang....
Pada mlm hari) jh dtng ke rmh yeri.. mk yr, dr jh maaf kn mkck sbb rmh ni kecik & kotor skit. Jh, xpe mkck. Mkck sy nk bagi thu mkck yg sy dh lame sukakn yr & sy akn jadi kn yr sebagai isteri sy. Mk yr, mkck xkesah kamu tnye lh yr... tibe² Hyuri dengar.. hyuri, wahh lepas ni blh lh oppa jh belanja hyuri.. yr, mk sy pn suka kn jh.. mk yr, ok. mlm ni biar mkck yg masak kn. Kita mkn besar mlm ni. &jh kena panggil mckck omma ok..jh, dae igessemmida omma.. mlm itu pn jh mkn mlm di rmh yr (slepas itu) hyo pn sms ingin jmpe jh di club mlm dlm keadaan mabuk... Jh pn terus ke sana.(Smasa di club) jh, hyo Knp awk mabuk ni? Awk ade masalah ke?.. hyo, Ye sy mabuk sbb sy xnk awk gn pmpuan miskin tu. Sy nk awk syg sy mcm pmpuan mskin tu.. Jh, Sudah lh hyo awk gile ke. Kite dh lama putus kn.. sy xnk awk ingt lgi kenanggan tu.. hyo, Jh jgn pergi. Jh kate kt driver taxi. en tlng hntr dia blik ye ini alamat nye. Bersambung

krystal tearsWhere stories live. Discover now