Chapter 1

8 1 0
                                    

MY NEW LIFE BEING MIDDLE SCHOOLS.

" berdebar² lak, amacm ekk dgn rakan² Baru kt kelas? Dah lh aku lewat mendaftar kt academic ni..."rungut nono kat belakang ayahnya menuju ke bilik pengetua. Ayah nono EN. NATO hanya diam melihat telatah clumsy nono sebaik shja menjejakkan kaki kt junior high sakura.

" nono Masih terigat kat academic elite balsom?" Soal en nato. Nono hanya mendiamkan dirinya, ingin melupakan peristiwa malang yg menimpah dirinya kat academic elit balsom. Setelah selesai pendaftaran kemasukan, ayah nono memohon untuk beredar.

" nono come's..." Ajak sensei Tsui. Dengan jantung berdegup laju kaki berat nk melangkah nono gigihkn dirinya m'ikut sensei tsui sehingga lh mereka tiba d dpn bilik kelas.

" pradon me sensei... " sensei tsui masuk ke kelas meningalkn nono d luar kelas utk mmklumkn kehadirannya sbgi pljr bru dlm kelas 1-A.

" excuse me class, sensei want to tell you... We have a transfer students join our class today and sensei hope all of your will be friend with her... So ms nono please come in and intro your self". Pnjg lebar sensei tsui berucap.

Ba-dum... Ba-dum...
Itulah bunyi yg d dgri oleh nono dr tadi dan dgn gugupnya nono mula membuka mulut...
" ummm... I'm nato nono. Nice meet your all. I hope we can be friend ASAP". Seusai nono habis berkata nono merasakan mukanya already red now a.k.a blushing.

Semua pelajar dlm kelas 1-A menyambut kedatangan nono dgn senyuman d setiap wajah mereka. Perasaan gundah yg bersarang dlm hati nono lesap slps mlhat senyuman rakan sekelasnya.

#thanks voting and reading my story.
# now author tgh bt 4 cerita
# genre berbeza...
# skng yg current story author bt ada 2
** first love segi tiga and
** Mak lampir v/s zombie

#story coming soon
** destiny to go( adventure story maybe mix with fantasy and fairly )
** whose that ( horror story )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

F!rst Love T!ga seg![ malay mix English ]Where stories live. Discover now