Her gozlerimi açtığımda , her düşündüğüm o bitmeyen korkunc gecelerin,sonu ne zaman gelicekti, yada hic bitmeyen bir savaşın icerisindemiydik,en son ne zaman rahat bir uyku cektim hatirlamiyorum...
Cakmagimi aldim ve bir sigara yaktim! saat tam gecenin 02.37'si geçerken disardaki o vahseti duymak istemeyen tek kisi benmiydim,yada koca ulkede tek kisi kalan benmiydim!
Dusunsenize gecenin bir yarisi uykunuzda ani patlama sesleri,silah sesleri,cigliklar ve bi yandan yardim edin bagrismalari duysaniz ne olup bittiğini bilmeden ne yapardiniz...hah bende tam öyle dusunmustum :)
Ani bir siçramayla yataktan kalktim,ve pencereye dogru yanastim,once sag solu iyice gozetledim,sonra asagiya baktim,kendimi once guvende hissetmem gerekiyordu.Pencerenin o ruzgardan esen viziltisi o ciglik ve silah sesleri arasinda birden kayboluverdi!
Elimden gelen bişey yoktu acikcasi, gecenin bir yarisi ne yapabilirdim, aksine kurallarin disina cikamiyordum,goz gezdirmekten baska elimden bişey gelmedi,aslında yapicak cok sey vardi ama elim kolum bagli anca bakakaldim ,
Saat gittikçe ilerliyordu.Uykumda kaçmıştı zaten sigaram da bitmisti,bir sigara daha yaksam mi ?diye düşündüm! sonra vazgectim baska gunlerede lazimdi ve sigaram gittikçe azalmisti,güldüm sonra icimden sanki onca karmasanin kiyametin ortasindayken benim tek düşündüğüm tek derdim sigaraydi sanki.
Ne sesleri duymak nede bu vahsete taniklik etmek istemiyordum,sanki şu 4 duvar arasinda sıkışıp kalmış gibiydim.Yarin ilk iş buradan defolup uzun bir yolculuguma baslamakti.
Son kez etrafa bakindim ee haliyle son gecemdi burda,duvardaki resimlere goz gezdirdim az, ne mutlu bir tablo degil mi ? Içimden bir off cektim ne derdin belanin icine girmistim kendi kendime soruyordum ama bununda bir bedeli vardı,aslinda en iyisini yaptigimi dusundum,cunku olmasi gereken tamda buydu,baska sansim yoktu eger bunu atlatirsam zafere ozgurluge ilk adimimi atmis olucaktim.
Yola cikmanin ve uzun bir aksiyon dolu maceranın vakti basliyo sanirim yolculuguna hazirmisiniz arkadaşlar..)
Ilk bolum olarak kisa ve öz ve kisa anlatim biciminde,sanki tek bir sahneden alinti gibi yapmak istedim.çünkü;biraz farklilik katiyim dedim herkes gibi tanitim yazip filmin konusunu anlatip hikayeye o sekilde dewam etmek istemedim.Ne uzerine kitap diye sorucaksaniz, okuyunca anlicaniz ve merak sardiricak bir kitap olucak o yuzden sadece kitabin adi ve bolumlerin adi olucak senaryo düşündüğüm gibi gidicek daha guzel fikirlerle karsinizda olucam insallah gorusmek uzere... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Şavaş Halinde #SERI -1
Action"İnsanlar bir köşeye şıkıştıklarında çılgınca şeyler yaparlar,kara cuma herşeyin başladıgı bir gün oldu. Karımı ve kızımı korumak icın herşeyi yaptim.Ülke salgın altında kaldı ve milyonlarca ınsan ölürken,kimisi bu salgından kurtulmak için sehri ter...