Hej
HejOMG DU SVARA!!!
Ja, sorry för oaktiv. Varit mycket med plugget osv...Är du och Felix på g?
NäeÄr vi inte? | felixsandman
NopeSå lät det inte när du stöna mitt namn igår ;) | felixsandman
men schhhhh hela ask behöver inte vetaWell okeeeeej, tur att jag inte var hemma igår | oscarenestad
heheAa, tur för dig, du hade aldrig kunnat sova ;) | felixsandman
men käftenJag vet att du älskar mig | felixsandman
var inte så säker ;)SÅ NI TVÅ ÄR PÅ G
men woooow var det så svårt•••
Alltså jag avskyr allt...Jag träffade en kille genom Skype för några månader sedan & min bästa kompis känner hnm.
Jag blev automatiskt hans bae & vi blev skitbra vänner. Alltså han kände sig ensam så ställde jag upp för att vara hans bae för han sa att han ville ha en. Efter en månad då vi lärt känna varandra skitbra för vi snackade varje dag så började han skriva t mig hur jag är hans allt, att jag är perfekt, hur han skulle vilja hålla om mig och aldrig släppa taget (han bor vid Göteborg & jag i Skåne så aa & vi har aldrig träffats) osv osv & jag fick känslor för hnm. Men sedan slutade han med det tills för ungefär 3 veckor sedan han ringde mig och förklarade.... Han har haft flickvän hela denna tiden & kunde varit pappa vid denna tid (jag e 13 & han 15) Förstår ni hur sårad jag är? Jag trodde det var något mellan oss.. Men han sa även att om han inte älskade sin flickvän så mycket skulle han valt mig, han skulle fått det att funka, han skulle kommit hit varje helg för MIN skull...
Sen så gjorde hans flickvän slut för ungefär 2 veckor sedan & han har redan en ny....
Så förlåt om jag inte är så motiverad till att skriva, jag mår bara så sjukt dåligt.
Hade.
YOU ARE READING
Ask.fm|f.s
FanfictionFelix Sandman och Olivia Enestad, två askanvändare. Kan ask verkligen fixa ihop två brustna hjärtan?