Znajomość

234 9 0
                                    

Znajomi- część społeczna, z którą mamy mało wspólnego, jednakże żyjemy z nimi, aby wypełniać swoją socjalizację społeczną.

Znajomi są naszą odrębną częścią w życiu. Tak naprawdę uczą nas wielu rzeczy, ale czasem stają się zbyt nachalni, wykorzystując naszą naiwność i zaufanie.
Niekiedy mamy wrażenie, że mówiąc coś osobom, z którymi wiele nas nie łączy robimy dobrze, ponieważ oddychamy z ulgą powierząc komuś jakąś tajemnicę lub słabość, jednak to błąd.
W życiu nie można ufać ludziom, których nie znamy na tyle dobrze, żebyśmy wiedzieli, że nic nikomu nie powiedzą.
Cierpimy później, bo osoba, która jest dla nas godna zaufania powtarza coś innym, a to odbija się na naszej psychice.
Nie potrafimy przewidzieć, że ktoś dotrzyma tajemnicy i będzie nam wierny. Nie jesteśmy w stanie, ponieważ jesteśmy tylko ludźmi.
Każdy ma dwa oblicza, ale zazwyczaj staramy się dostrzec tylko to jedno, najważniejsze, które nas wybawi.

Znajome twarze dopatrują się każdego naszego błędu, żeby wykorzystać to przeciwko nam. Czasem w grę wchodzi zazdrość, ponieważ jesteśmy z ludźmi, których oni chcieliby mieć na codzień.
Nie potrafimy spełnić wymagań każdego człowieka, bo zawsze coś będzie komuś przeszkadzało.
Chociażby pasja.
Jeżeli coś kochamy robić i staje się to naszym hobby to dochodźmy do tego jak najgłębiej. Nie zwracajmy uwagi na innych. Każdy lubi coś innego i napewno nie każdemu się spodoba to, co robimy. Jedni wolą czerń, inni biel. Nie powinniśmy patrzeć na czyjeś sugestie i na siłę zmieniać zainteresowania, bo komuś to nie odpowiada.
Ludzie będą gadać i to jest naturalnością.
Nawet jak jesteśmy dobrzy to inni nas wezmą za intruza, którego trzeba zniszczyć.
Pomagamy innym, ale w większości przypadkach to się na nas odbija i stajemy się gorszymi, pomimo naszych starań i wylanego potu.
Ludzie o nas gadają, ale denerwują się, gdy ktoś gada o nich. To jest zbieżność losu, która po czasie traci swoje znaczenie i wartość.

Nie czujmy się niedowarościowani przez ludzi, którzy nas nie znają i nie mają zamiaru lepiej poznać.

Poradnik o życiuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz