Mesajul 19
Her Point of view
Eu:Hei!
El❤:Tu vrei să o facem în trei sau ce?
Eu:Te mai apucă sau ce?
El❤:Când îmi voi da seama cine ești vei fi moartă!
Eu:Josh,ești ok sau...?
El❤:Scuze,Cat.Monique îmi luase telefonul...din nou.
Eu:Tu nu ai cod la telefon sau ceva de genul?
El❤:Ba da,dar o știe.
Eu:Ok
El❤:Îmi pare rău că Monique te amenință.E doar geloasă,dar nu știu de ce.
Eu:Poate că ea te iubește,nu te-ai gândit la asta?
El❤:Nici chiar așa,Cat.Cand am început sa ieșim împreună,am decis ca ca v-a fi fără sentimente sau resentimente.
Eu:Dar totuși,de ce a-ți început să ieșiți împreună?
El❤:Pentru că ea e șefa majoretelor și eu eu căpitanul echipei de basket.(N/A Nu mai știu exact dacă era fotbal sau basket)
Amândoi suntem populari și ne-am gândit că am fi cuplul perfect.Eu:Filme...😂😂😂
El❤:Știu,știu sună prostesc,dar totuși,oameni spun că suntem cuplul perfect.
Eu:Știu.Putem sa schimbăm subiectul?
El❤:Sigur.Ce faci?
Eu:Mă uit la stele.Tu?
El❤:La fel.😊
El❤:Ce ai făcut azi?Eu:Școală,club și acasă
El❤:Ce club?
Eu:Literatura și compoziție.
El❤:Compui poezii?
Eu:Cărți.
El❤:Ce fel de cărți.
Eu:Am scris doar un capitol pana acum,dar profa spune că mă descurc minunat.
El❤:Mă bucur că pot vorbi cu o viitoare scriitoare faimoasă.
Eu:Faimoasă?Eu?😂😂😂
Eu:Nicicând.El❤:Daca spun asta cu siguranță se v-a întâmpla!Și vreau ca prima carte pe care o vei publica să spui că eu te-am ajutat.
Eu:Cum?
El❤:Adică eu am spus ca v-a fi așa.
Eu:Dacă spui tu...
El❤:Așa v-a fi,ok?!
Eu:Ok!Ok!
El❤:Noapte bună,mică scriitoare!Eu mâine am antrenament devreme și nu vreau să-mi dea antrenorul cu ceva în cap din cauza ca dorm pe mine.
Eu:Ok.Noapte bună.
___________
CITEȘTI
Anonima
Short Story'Mereu am vrut să-ți spun ce simt și ce gândesc,dar nu am avut curajul așa că prin mesaje mi-a fost mai ușor să vorbesc cu tine,sa te cunosc.' Data publicării:27 octombrie 2016 #5-proză scurtă-03/01/17 #4-proză scurtă-16/01/17 #3-proză scurtă-27/01...