Noc u něj?

408 9 1
                                    

   Bylo už pozdě a Tom navrhl že bych mohla spát u něj já jsem souhlasila a šli sme cesta byla dlouhá a tak sme si povída asi po půl hodině sme byly u něho mají velký barák to se musí uznat.

    Vešli sme dovnitř a ukázal mi jeho pokoj měl to tam útulný řekl mi že se pude vykoupat a jestly chci můžu po něm souhlasila sem po cca 15 minutách vylezl a já sem mohla se vykoupat.

   "Šárka se šla vykoupat tak si lehnu a zapnu notebook projíždim youtube na nějakej ten Filmík napadl mě horor" už vyšla z koupelny a zeptal sem se jestly se nechce na něco kouknout souhlasila "řekl sem ať si lehne vedle mě" šla a lehla si byl sem šťastnej .

   Co kdyby sme si pustily nějakej např. Horror? do očí mi řekla že "určitě ne že se potom bude bát" chvilku sme se přemlouvaly ane nakonec sem jí řekl že to dištak vypnu souhlasila

   Začal film a já sem si k ní sedl co nejblíž "abi vyděla na film" po cca tak 20 minut to bylo napínavé a děsivé Šárka si položila hlavu na moji hruď a já jsem si jí přitáhl eště víc k sobě a hladil po jejích bloňďatích vlasech

  Po skončení filmu sem si všiml še na mě usla
    "je roztomilá když spinká" položil jsem jí hlavu na polštář a odnesl sem notebook vrátil sem se a byla kemě zády tak sem se k ní přitulil a zachvíly sem usnul.
  (Ráno)
   
Je asi ráno a všimla sem si že mě Tomáš obímá byla sem ráda ale musela sem vstát
Šla sem se převlíct včéra sem si koupola kartáček a pastu vyčistila zuby a oblékla sem se vyšla sem z koupelny a Tom nikde tak sem si sbalila a šla sem po schodech dolu vyděla sem tam toma kterej nám udělal snídani a já ho pochválila "bylo to výborné"
řekl "Děkuju" po snídani sem si vzala baťoha mezi tím se Tomáš oblékl se a šli sme cesta byla zase dlouhá tak sme si povídaly nevim jestly to je mnou nebo tím že sem ukecaná ale vzal mě za ruku a dal mi pusu řekl "budeš mi chybět" já mu řekl že mi bude chybět víc a nakonec sme došly k nádraží tam sme se rozloučily a odjížděla se mávala mu a on mi také maval pak už sme byly v lese a už sem ho neviděla.

420 slov ❤

   Už odjíždí já sem tak smutnej už jí nevidím asi oujdu domu...  😢😢

Tak todle by byl dnes konec pokračování příště....

Budu ráda za hlasování
👇👇

On je ten pravý | tom's gaming lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat